Welchen Ausweis benötige ich?? Help!

• $nail.......aso ech ja jewils de fahreruswiis gmeint met umschriibe...ha aber au gschriebe, dass ech ned gnau weiss wie das i de A1 regelig sälber esch vo 50 ccm uf 125ccm......

Aber ech jetzt zum Bispel..ha Theorieprüefig bi de Autoprüefig gmacht.....und sither kei Theorie meh gha und muess ech au ned. Ech cha alli vorgäng bim Töff ohni Theorie mache.
    Und er het jo dAutoprüefig.......also...

Das met de Töffs weiss ech....die werded drosslet importiert und de uf gmacht...oder besser gseid, da esch so gmacht worde. Met de neue Regelig möchets das ja nöm ganz so hüfig wie "frühener"......will det esch es noni so gross uf dLeistig acho, will mer ned sovel verschedeni Kategorie gha het.

• ich weiss, die antwrt isch chli spat, aber i glaub s wär vilich no wichtig

was du bi dere entscheidig au na söttsch beachte isch:

wennd etz di beschrenkt machsch, dänn chasch se i 2 jahr eifach umschribe lah. wennd aber bis 25i wartisch, dänn fallsch id regle mit em grüene L.

Fazit: wenn ich mit dere ussag nid uf em holzweg bin (oder stva winterthur), denn wer d A beschrenkt sicher die besser lösig.

• Jo also luäg... (jetzt chunt dä Schnorri au no hehe)

I dim Fall würd ich folgendes machä. Diä Grundkürs bsuächä (muäsch halt än Fahrlehrer suächä wo dich mit dim Töff goh loht, au wen er weiss, dass d'Prüäfig ufämä A beschränkt machsch). Nocher für d'Prüäfig ä A besch. maschinä miätä, oder besser vomänä Kolleg uslehnä oder so. d'Prüäfig schnell machä, zwei Johr fahrä und diä scheisse isch gfrässä.

$nail: Jep ich weiss dich als Fahrlehrersohn gfrührts bi minä ussagä, wills aifach bschissä isch wo goht, aber i üsäm alter söll mä das doch no törfä und wiso anän Kurs mitärä Maschinä wo er nocher eh nümä fahrt? Den goht er doch gschider mit sinärä. ?!? :smiling_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• das mache imfau no vüu, mit ihrem Töff i Kurs und när eine miete für ad Prüefig!

Und do bini totau dere Meinig! Mach würklech kei Sinn mitemne Töff dr Kurs mache womne när glich nid fahrt!

Und i weiss imfau gar nid öbs nöimed gschribe steit dassme mit däm Töff dr Kurs muess mache wome när ou ad Prüefig geit!

so, s Fahrlehrersöndli het für hüt gnue gschribe :face_with_rolling_eyes:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Hi lüütlis. Ich würd au gern de A Beschränkt mache wil ich erscht 21 bin. Das heisst also Töff bis 25 KW.

Autopriefig han i jo, darum muess i Verkehrskund, Theorie und Nothelfer nit mache. Es stoht öbbis vo Grundusbild vo 6 Stunde, denn git s nomol öbbis vo 12 Stunde. Ja was isch denn das ganz genau? Ich bi vorhert nie mit em Töff gfahre und au nie Prüefig versuecht und so.

Was muess i denn jetzz alles mache wenn i d Lernfahruswis han? Und wieviel muess i öbbe zahle? Bruch ich en eigenes Döff? IHr redet do vom Grundkurs, kann i nit eifach selber üebe und denn zum Expert go odr lauft das e chli andersch als wie eme Autopriefig? Ha echt kei ahnigl...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• ig hät da ono ä frag. letzt saison bini mit A1 gfharä 1 jahr u iz diä Saison A-, darf ig iz nächst jahr dr A beantragen? denn äs heisst ja nach zwei jahr dörf mä dr A beantragen? wird mir z jahr vom A1 o agrechnet?
    ig hoffes schüsch schisst öbä a. no ä saison so umä z fahär

• Ciko
    erst mal hallo do em forum...

zo dinere frog. de grondkurs muesch mache. das send die 6h. we das met dene 12h esch, weisi au ned. aber wennt de grondkurs machsch, denn chasch jo eh grad de fahrlehrer froge.

grondkurs. das heisst, mol de töff könne lehre sprich, korve fahre, brämse, beschlöinige ond met sozius fahre. esch obgligatorisch ond das esch au guet so...
    du chasch dä kurs au metemene gmietete töff mache. öb das denn aber werkli sennvoll esch? ech be 2 johr 125er gfahre. jetzt hani de lehrfahruswis för die schwär ond chönt eigentlech diräkt a d pröfig. machi aber ned, wel ech min töff noni so guet könne. wennt also metemene gmietete töff gosch, denn lueg eifach, dass dä de au a de pröfig hesch. soscht gsehds de schwarz us.

tom
    hmm. esch en gueti frog. ech wörds eifach mol probiere de A z beaträge. aber d chance, dass ne scho öberchonsch, wörd ech etz als relativ chli istuufe...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Peak

Messi für d Antworte. Und was meisst ich denn jezz alles so zahle? Also z.B dr Lernfahruswis, denn de Kurs?

Und ebe was i ha no welle froge isch, nach dene 6 Stunde muess i denn mit em Expert go fahre odr wie isch das? Wie lauft das genau ?

• was es choschted, das chan ech der ned säge. hanged doch rächt starch vom fahrlehrer ab. ech wörd mol so ca. 600.-- schetzte. Was de L-Fahruswiis choschted, weisi nöme :grinning_squinting_face:

noch dene 6 stond wörd ech mol de lehrer froge, was er so meint. wenn dä seid, du sölsch no fahrstonde nä, denn frogsch ne mol weso ond uf was du no achte müesisch. denn gosch das go üebe, ond denn weder en fahrstond. das esch am eifachschte, am gönstigste ond god meischtens au aum schnellschte.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Und wie lauft das mit em Expert? Sitzt de hinte dra und seit mach das und mach dies ? Ha ehct kei ahnig :face_with_tongue:

• also bide praktische prüefig fahrter bide 125er im auto mit und du hesch es funkgrät wonen ghörsch und bide grosse hockter hinedruff

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• ha gmeint mit em 125 er wo 11 kw hend muess me gar kei praktischi Priefig mache? Du meinsch abr die wo me als 25 kw hend odr?

• àhm halt halt halt.... do werd mol weder chli was falsch verzellt...

Wenn mer A1 e Kurs gmacht het (8h) het mer für A- e Grondkurs vo 6h z'absolviere....
    Wenn kei Kurs gmacht worde esch besher..muess mer för A- e 12h Kurs mache...

Aber bim Ciko schiints de ersti zsi...also betreit de 12h... ech ha hmm för die 6 h wo ech jetzt brucht ha... 360.- zahlt gha.... also wersch du tüürere cho..... de Lernfahruswis chostet glaubs 85.- oder so om das ome... plus halt no allfälligi Fahrstonde..
    E Töff cha mer im normal Fall miete...aber gsehs wie de Peak...wörkli Senn machts ned..... tuesch der gschiider grad e eigete zue, ond machsch das ganze met dem..
    Ond ebe de Grondkurs esch obligatorisch...das esch jo au scho gseid worde...

tom..... wenn du bi A1 e Prüefig gmacht gha hätsch wärs jo die 2 Johr gange... aber so wies tönt gheisch du scho i die neu Kategorie..ond de nötzt der das Johr 125er nüt... will do zählt nor 2 Johr Abeschränkt...

Was Prüefig agoht...jo do hockt der eine hende ue....ond chlopft der of Scholtere wenn muesch abbüge usw... hööööchstens du hesch e ei-plätzer Töff ...nor döfsch de au nie met eim hinde obe fahre... will de wär de Töff nor als ei-plätzer agmäldet..

2 Mal editiert, zuletzt von DeepZone (13. Mai 2005 19:00)