wennmer scho am zürcher zele sind chöndermi auno dezuezele:)

-
-
Zitat
Original von Linkin_P
he scooby, häsch mich vergässe du sack! bin au en ZHer fals das vergässe häsch....:wazzup:
Jajaja, sorry!!
-
I bin au einääää!!!!
D'Zürcher händ ja voll d'Mehrheit
.
lol, dä Thread isch ja scho über 1 Jahr alt
-
ostschwiz isch cooming muesch nur luege.....d'ostschwitzer übernehmed den schono mehrheit.....muesch nur uf de locator warte und den wirsch es gseh
-
Bi mir stahts ja im Profil... hopp Züri !!!
Mir isch es eigentlich gliich... ich find d'Schwiiz isch z'chli um sie no meh z'unterteile...
-
Alti sache go usgrabe
sind sehr sehr viel Zürcher da
-
Zitat
Original von LucioGT
Bi mir stahts ja im Profil... hopp Züri !!!Mir isch es eigentlich gliich... ich find d'Schwiiz isch z'chli um sie no meh z'unterteile...
Hät was. Aber i de Schuel (TG) händ diä Turgauer immer s'Gfühl sie seged was bessers als mir Zürcher. Debie sinds nur ihversüchtig!
Gäll NR11 Tuggeler
Es chunt ja sooo nöd druf ah!
-
was?? es chont ned druf ah?? Also de französisch sprächendi Ruum akzeptier ech ned als Teil vo de Schwiiz
Ansoste esch es wörkli egal
Ond AG häts öbrigens metlerwile au bizeli meh
-
Zitat
Original von Wolverine
Hät was. Aber i de Schuel (TG) händ diä Turgauer immer s'Gfühl sie seged was bessers als mir Zürcher. Debie sinds nur ihversüchtig!
Gäll NR11 Tuggeler
Es chunt ja sooo nöd druf ah!
uf was ifersüchtig
uf eue spezielle dialekt
(jetzt han i mir grad es paar feinde gmacht )
-
jojo. so wiit ech weiss, beni emmer no es unikat
LU was de soscht
-
Aber i de Schuel (TG) händ diä Turgauer immer s'Gfühl sie seged was bessers als mir Zürcher. Debie sinds nur ihversüchtig!
]
------------------------------------------------------------------------------------------gib min scheiss au no dä zue!!!
also würd mal sägä, dass mer eifach privilegiert isch als zürcher...mir seit ja züri isch dä spiegel vo dä schwiz oder au down town switzerland... es isch ja diä stadt mit dä meischtä läbensqualitätä uf dä ganzä welt...und sowieso het doch züri für jedä öpis, es isch eifach diä schönschti stadt im ganzä land....eifach schön än zürcher ziii... hihi:P , oder isch dä öper anderä meinig?????
-
Hi Jungs
Als Berner der in Genf und Neuenburg gewohnt hat (immerhin 10 Jahre) und jetzt bei Winterthur wohnt und eine amerikanische Lebensgefährtin hat welche meist Hochdeutsch spricht weil Ihre Eltern in Deutschland wohnen, weiss ich echnt nicht was denn die Diskussion über Herkunft oder Dialekte soll.Das es an beinahe jedem Ort in der Schweiz auch schöne Plätzchen gibt, merkt man wohl erst, wenn man mal dort gewohnt hat.
Marc
das ZH und BE viel vertreten sind in deutschsprachigen CH-Foren ist ja wohl auch klar, sind schliesslich mit Abstand die Bevölkerungsreichsten Kantone -
hehe also ech be jo AGerin.. ;)... ha 1 1/2 in Oerlike gwohnt aber ebe.... so leid mer das tuet...Luzern esch ganz secher die schöner Stadt als Züri... aber do cha mer sech no lang dröber stritte.. de einte passt halt das dorenand in Züri *g* ond i anderne halt Luzern...wie au emmer.. *g* i jedem Kanton werds was schöns ha
-
Zitat
Original von DeepZone
hehe also ech be jo AGerin.. ;)... ha 1 1/2 in Oerlike gwohnt aber ebe.... so leid mer das tuet...Luzern esch ganz secher die schöner Stadt als Züri... aber do cha mer sech no lang dröber stritte.. de einte passt halt das dorenand in Züri *g* ond i anderne halt Luzern...wie au emmer.. *g* i jedem Kanton werds was schöns haih 1 1/2 jahr chasch züri nöd kännä lernä, vielicht aarau aber nöd züri....luzern isch au würklich
megä schön, aber halt es kaff, sorry peak...aber ich lans jetzt si, denn ich han 1000 argoment warum das züri eifach so schön isch... än guetä minähnand -
das esch so oder so en ändlosi diskusion. aber ech wet doch no em yam660 rächt gä. schöni plätz heds öberall. öb e de schwiiz oder au em osland. ond hey lüt. d schwiiz esch so chli... do lohnt sech sone diskusion gar ned werkli. mer esch jo eh en null komma nichts amene andere ort
-