Wäge Wildtier müemer kei Angscht ha, die rumt all de SERVER us em Wäg
Vollmond-Pässe-Tour 31.08.2012 (abgesagt)
-
-
Kein ueberholen in der gruppe?? Is das eurer ernst??
-
Das kann die Gruppe dann unter sich ausmachen (in der Regel ist es aber so. Ich für meine Person will es einfach wissen was gilt, damit ich gleich weiss, dass ich am Schluss oder noch besser, alleine fahren kann). Die Gruppengrösse ist deswegen auch klein und nach "Stärkeklasse" eingeteilt.
Und wenn einer in der Gruppe wirklich nicht gruppentauglich ist (weil zum Beispiel zu langsam), dann kann man ihn an geeigneter Stelle ausnahmsweise überholen oder noch besser, einer schwächeren Gruppe zuteilen.
-
Ok passt
-
http://ch.wetter.com/wetter_ak…svorhersage/?id=CH0CH4466
Sieht nicht mal schlecht aus das Wetter -
aso überhole inere gruppe...isch eich gar nid axeit, au wenn öpert langsämer isch, vorallem nid ide nacht und sliecht wird au nid sehr guet sih, xesch weniger wie wenns ganz dunkel isch.... de obe laufed eu gnueg viicher über de weg... git do ine lüt wo das sehr guet wüssed fröged numol die wo us de berge kömmed und kei städter oder flachländer, bzw "unterländer" sind wo so bezeichned währed :P, mir sind im bünderland au scho diversi viicher über d stross gseklet, afach chli ufpasse
-
Ou mann, dass ist jetzt ja mal eine wirklich klasse Idee für eine Tour!
Leider kann ich aber aus terminlichen Gründen nicht dabei seinIch hoffe jetzt einfach mal, dass es so etwas in der Art wieder mal gibt, wenn ja bin ich sehr gerne dabei
Auch wenn ich jetzt halt nicht profitiere: Vielen Dank fürs Organisieren! -
ppuusshh
-
vorschlag für schlecht wetter programm: höck im zeus vorzieh dases scho am friitig isch anstatt samstig
-
neee samstig setti blibe isch besser
-
es wird wieder kalt
-
Solange kein Schnee fällt ....
Es ist alles von der klaren Sicht abhängig, wir wollen Vollmond und vor allem Sonnenaufgang sehen, gegen die Kälte gibt es Kleider, Feuer und Griffheizung
-
Schnee währe nichts ausergewöhnliches... und gegen den Regen gibt`s n Regenkombi...aber ich muss das vor 2 Jahren im September, als mir bei Spitzkehre 10 das Vorderrad bei 0 Grad weggerutscht ist, nicht unbedingt wiederholen.. Schnee auf 2000-1800 Meter..
-
Jo aber so chalt heter jetzte au nöd dasmo Schnee hend , und ihr mönd hald au echli positiv denke dene chunts Scho nöd go regne :):)
-