Töff-Forum Event "Paintball" oder "Laser-Tag" ?

  • Ech benn scho ahgmeldet... es chond no en Kolleg vo mer met...


    Also ech +1 :thumbsup::thumbsup:

    :roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

  • also muess säge isch scho chli müehsam dass sich inzwüsche doch einigi wieder abgmeldet händ...
    es wär schön wämmer sich uf ameldige chönt verlah - so überleit mer sichs zwei mal ob mer wieder mal öpis will organisiere wemer muess demit rechne dass sich eifacht es paar wieder abmeldet! liebi forum-user, überlegets eu doch s nägst mal besser ob ihr au würklich wänd cho und falls ja denn het de alass nunmal au vorrang gegenüber sache wo im nachhinein chömed. s wär au fair gegenüber de anderne teilnehmer!
    ich möcht mit dem jetzt niemert persönlich agriffe oder z näch trätte, es muess sich au niemert rechtfertige (isch eh besser wenn nume söttig debi sind wo au würklich wänd) aber es hät müesse mal gseit wärde.


    zum schluss na öpis positivs : es händ na einigi lüüt chöne mobilisiert werde und mir sind jetzt au e gnueg grossi gruppe :smiling_face:


    cya there
    Kitty

  • also muess säge isch scho chli müehsam dass sich inzwüsche doch einigi wieder abgmeldet händ...
    es wär schön wämmer sich uf ameldige chönt verlah - so überleit mer sichs zwei mal ob mer wieder mal öpis will organisiere wemer muess demit rechne dass sich eifacht es paar wieder abmeldet! liebi forum-user, überlegets eu doch s nägst mal besser ob ihr au würklich wänd cho und falls ja denn het de alass nunmal au vorrang gegenüber sache wo im nachhinein chömed. s wär au fair gegenüber de anderne teilnehmer!
    ich möcht mit dem jetzt niemert persönlich agriffe oder z näch trätte, es muess sich au niemert rechtfertige (isch eh besser wenn nume söttig debi sind wo au würklich wänd) aber es hät müesse mal gseit wärde.


    also ich wett da au no rasch min senf dezue gäh: ich verstah d petra und ich unterschrib alles wo si seit, ha mi nämli au scho zimli über das ufgregt. es isch ächt müehsam und demotivierend wämmer so züg organisiert und dänn d hälfti vo de lüüt wo zuesäged churzfristig wider absäged.
    säged zue und chömed, oder lönds lah sii. mer chan ja au ersch dänn no zuesäge, wenn mers definitiv weiss. klar, es chan immer öppis dezwüsched cho, aber das weiss mer 1. meh als 4 täg oder ä wuche im vorus (im normalfall)und denn seit mers früeh gnueg und 2. findi giz wenig gründ wo würkli zelled.....
    vorallem muess mer denn eifach nid jammere wenn niemert meh was organisiere wett...will es isch doch en ufwand wo mer jedesmal betriibt...

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • isicht isch de erscht wäg zu besserig. aber s isch ja nid nur a dich grichtet gsi... :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • d'organisatorin hät gsproche :grinning_squinting_face:


    ersten möchti ihre danke, dass sie da überhaupt uf sich gno hät und da fürs forum organisiert hät :thumbsup: isch a super idee gsi und hilft au am "zämehalt" do im forum. es isch doch viel besser i einem forum zsii, wo ma dlüt au persönlich kennt mit dene ma do "tagtäglich" sini zit verbringt :thumbup:


    isch au klar, dass jetzt paintball nid für jedermaa/frau isch aber es isch jo au frühzitig usgschribe wore und sogar gfrogt worde ob ma öpis anderes wott mache. als alternative zum höck findi da super :thumbsup: au eifach mol dlüt inem andere rahme zgseh.


    dä ganz genau ablauf vo dä a und abmäldige kenni jetzt nid, ha aber usseglese, dass doch einigi in dä letste täg erfolgt sind (us wällne gründ au immer).
    und da muani säge, findi eifach extrem schaad und fies nid nur gegenüber allne teilnehmer (wo sich allweg scho alle riesig druff freuet) sondern in erste linie gegenüber Petra wo dia ganz organisation gmacht hät und nun gluaget hät, dass glich no gnuag zäme kömmet damit es durchführbar isch (bsunders da sie es jo für ÜS reserviert hät)!


    so aktione führet dänn frühner oder spöter eifach dazua, dass nüd meh do fürs forum gmacht wird sondern dänn eifach no im "gheime" unter es paar wenige abgmacht wird. dött wär dänn allweg au mol öpis dabii wo anderi gern würet teilneh, aber ebe sie werdet nümä usgschriibe.


    überleget eu da eifach mal. jedi aktion fürt zunere gegeaktion und wenn sie positiv bliibe sött liegts numol au a dä lüt.


    sowit eifach vo mir!


    DANKE Petra :thumbsup:

  • Ok, ihr händ ja recht und ich wirds mer fürs nächschte mal merke.



    Ja nid nur du wirsch dir das merke...


    git halt ebe Lüt wo schaffed unds den halt mal nid chan ga... evtl. chömet ihr de au mal i sone Situation...


    Ich weiss dases viel z tuä git und muehsam isch.. aber das wird immer e so si.. da chansch probiere alli eventualitäte uszmerze aber au den klappets nid zu 100%..


    so long..

  • aso i kan de anderne drüne nur zuestimme... s chan echt nid sih dass uf eimol soviel abseget....i finds ebe au schaad, und da thema hemo jo schomol am höck ka mit sache organisiere z.b. min vorschlag e wuchänend oder e verlängeret wuchänend mit de töff richtig tessin oder graubünde eifach mol e schöni tour mache...het zersch zuestimmtig gfunde und nocher hets au nid klappet ka will wieder diversi "usredene" ko sind. den verstoh i das scho das d lüüt nüm wend was organisiere, vorallem isches en grosse ufwand mit z.b hotelreservatione etc.... das brucht alles ziit und uf eimol heisst den kurz bevor, "sorry kann nid"....


    finds ez aber glich mega toll dass das paintball stattfindet wili mi druf freue :grinning_squinting_face: danke petra, sie het das genial hibrocht, und i seg, die erschte wo sich agmolde hend gönd jo au (die meischte).
    findet wie agmacht statt und freue mich uf das!

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Also, so... jetzt chunt mol no der Chef mit sim senf:


    Mini vorredner/inne hend definitive rächt:
    Wär sich ameldet, sött sich wenn irgendwie möglich dra halte... s git jo süsch ou no so en schöne button: "vieleicht" :winking_face:
    uf der andere sitte, chans halt glich immer ou mol passiere, dass würkli öbbis derzwüsche chunt und s eifach nid geit.... für das han ig definitive verständnis...
    aber äbä: Lütlis, bitte immer guet überlegge, bevor me sich ameldet, süsch wirds definitive mühsam, en settige event z plane.


    In diesem sinne scho mol es härzlichs dankeschön an alli wo das organisiert hend.....


    Freu mi uf morn und uf en güeti "schlacht" :face_with_tongue:


    Greez
    Päscu

    The answer to life, the universe and everything = 42

  • Ciao Zämme


    Esch werklech cool gse!!!
    Hed no epper d'fotis???


    Gruess
    Simon

    :roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao: