caly grüsst euch herzlich...

  • So und au no vo mir es verspötets Welcome in da House
    Viel spass da im Forum :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hey stubi... alles zu sinere ziit, wens meh fraue wür geh und weniger manne wür das ganze ganz anders usgseh, gang mal uf chile oder so, det chömed 4 fraue uf 1 ma.... d.h. det lueged d'fraue de manne nah, egal öbs ihre fründ im arm hend oder nid.... isch chli wie bi eus, nur umgekehrt :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ts *g* wenn mer doch e partner het (egal öb maa oder frau) gehts doch eigentli gar nüt meh nochezluege bi anderne... ämu bi mer esch es eso...anders interessiert mi nämli gar ned :winking_face: au wenn jetzt dFraue de überzahl wärid :face_with_tongue:

  • :grinning_squinting_face:


    Dän hetäd wenigstens mir mal was zu gucken... :winking_face:


    Nene, ich bi ganz dinrä Meinig Deepy!
    Wäni ih festä Händ bi isch au vertig mit nahluägä!

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Jaja jetzt goht das no los... :winking_face:
    Und Stu...IN so wenig schöni Mannä gits jetzt au wieder nöd, luäg doch mol im Thread "Wiä gsehnd ihr us" :grinning_squinting_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Jep vo mir isch jo no keis drin, aber ich zell mich eher nöd zu denä... Aber ihr hend dä Ufruäf verstandä... loooos neue Thread.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • aso be eus heissts eifach uswärts guge appetit mache und nacher hei guge ässe :grinning_squinting_face:


    nei treui esch scho guet


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Started jetz da äGrundsatzdiskusion über Treui...? :face_with_tongue:


    Los Toretto, gang mit guätem Biispil vorah...! :grinning_squinting_face:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Hehe jo ich luägä jetzt würklich das ich so schnell wiä möglich zumänä neuä Foti chumä und das chan Postä... :winking_face: Ich als "guäts" Vorbild.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hihi...ja hopp... het no cheibe vel do wo no keis Foti denne händ. :winking_face: Wobi ech weiss ja mitlerwile vo velne wies usgsänd... :face_with_rolling_eyes:
    Aso appetit muess ech mer au ned uswärts hole... min Appetit esch eigentli au ohni da gnue gross :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

  • i mues jetzt denn au weder emol foti mache und denn poste


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • au vo mer wärded de mol weder einisch fotene uftauche... weiss aber noni wenn... *g* ha em momänt kei ziit för so sache. s vaterland rüeft....

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • und däm Ruäf söll mer ja bekantlich liäber volgä...! :face_with_tongue:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!