hm. ja ich wett eifach nid dases dir denn am schluss stinkt will immer warte muesch...das isch eigentlich alles.
aber wenns mal usprobiere wettsch chumi susch gärn mal chasch mi ja denn immerno noimeds stah lah

Feierabendtüüürli Richtung Sattelegg
-
-
ich werde dich sicher stehen lassen aber die nächste kreuzung kommt sicher und da werde ich ja auch stehen und warten
währst nicht der erste wo das passiert -
ja wenn dir das glich isch - gern! han ja bis afangs september fasch immer ziit, au under de wuche....
-
siehste und is Ausland darfs ja jetzt auch
-
ja. aber det fahrsch ja so "ruhig"
-
immer so das nichts passiert (Holz anlangen )
-
DIR villich nöd....bi anderne gseht das ja andersch us
-
Die einen wollen mir nach fahren und die andern etwas schneller sein und beides kann ab und zu in die hosen gehen
Aber es gibt auch stürze wo ich nicht dabei binMusst Du nicht auf die Piste ?
-
so ischs au nid gmeint gsi =)
nei nanig grad. herrscht da eigentlich di totali kontrolle?!
-
Sobald Du mal nur ein Kommentar zu einem Thema abgiebst wird auch weniger gelesen
-
Habe heute schon 522 km hinter mir, erst vor knapp 1 Std zurück
Lenzerheide, Flüela, Ofenpass, irgendein Passo di ...... nach Livigno, Albula und zurück nach Hause.
Gerne ein anderes Malja ja, im Alter ist man nicht mehr so zuwäg
Aber on topic:
LT, Dorso-Treiber, 's Meitschi u meiner einer haben auf dem Sattelegg Sonnenuntergang genossen
... plus Insektendusche auf dem Heimweg
-
hab die videos angeschaut! es HAT GEKLAPPT! aber irgendwie isch was im innere vo de kamera lose.. zumindescht wirds immer unschärfer bises total verschwomme isch
mal schlau mache was das sii chännt.. de ton isch au chli kosmisch, aber ja mit dem chamer zur not no lebe. oder vilicht isch mini DD so luut das s'mikro nid nah chunnt?
over and out
-