suche jemanden zum Motorrad fahren unter 20

• Hey

Klingt zwar etwas doof, aber ich suche einen Freund oder eine Freundin, mit dem/der ich öfters Mal "Motorradfahren" kann. Am besten jemanden aus dem Kanton Zürich, Schaffhausen oder Thurgau. Da ich jemanden in meinem Alter suche und ich erst 18 Jahre alt bin, sollte jene/r unter 20 oder max. 20 sein.

Ich fahre momentan noch eine Honda CBR 125 aber will mir in 0.5-1.5 Jahren etwas grösseres kaufen (wenns Geld dann reicht :face_with_tongue: )

Danke im Voraus für Antworten und ich hoffe ich bin hier im Richtigen Abschnitt

Grüsse Sandro

• Weil ich noch eine 125er fahre, sprich einfach so mal Gas geben liegt nicht drin :face_with_tongue:

du kennst nicht jemanden? :grinning_squinting_face:

• Hey Sandro

Ich scheide mal aus da ich 22 bin und komme aus der Umgebung Biel.
    Dennoch wieso nicht, jemand erfahrenes. bescheidenen Meinung
    nach, kann dir jemand der z.B 30 oder älter ist, auch gute Tipps geben.
    denke jemand der seit Jahren fährt ist hier "erfahrener". oder?

P.S das schalten beim Motorrad habe ich gelernt von einem 55 jährigen.
    mein Vater ganz persönlich, :winking_face: Das dies nicht jeder hat, jemand der
    Erfahrung hat ist mir durchaus bewusst, dennoch wieso eine gewisse Altersgruppe ausschliessen.
    da freut man sich ja älter zu werden. :sironie: Wobei ist ja jedem`s eigene Sache.

Gruess Marc

• ii bin zwar 21gii würd aber mit dir gern cho töff fahre..

schribsch eifach bi interesse pm

grüessli mathi

"Der Verstand ist auf der Welt am gerechtesten verteilt.
    Jeder ist nämlich überzeugt davon, genug davon zu haben."

• jo do falli leider weg bin usem kt. sg .... aber wend emol doane chunsch chasch schribe i bin au immerdebi weni chan zum es türli go fahre :smiling_face:

• jo ha nur max 20 anegschribe, wegi gern mit lüt mines alters unterwegs bi aber 21 isch voll easy

und st.galle isch jo au nied wit weg =P

ah jo, es goht mir nied ums töff fahre lerne, sondern um n ied allei umezfahre und so =P

• Wenn Töff fahrsch muesch dich dra gwöhne das mit Lüüt wo ganz verschiede Alt sind unterwegs bisch, aber ich persönlich finde genau das machts au us! Die Lüüt wo ich am liebschte mitne Töfffahre sind überhaupt ned i mim Alter :winking_face:

D Liideschaft zum Töfffahre isch Alters-, Berufs- und, wie söll mer säge, Wohnort übergriefend :grinning_squinting_face:
    Es isch egal ob du vo dä Stadt, vom Land oder was weiss ich vo wo chunnsch.. Mer fahred all gern Töff und das machts us! :thumbup:

• guet alter isch au eig. nied so wichtig, aber isch halt komisch mit epertem umezfahre wo min vater chent si :grinning_squinting_face:

eigentlich wärs nur guet wenn ich epert zum fahre het, wo au en 125er het (suscht chum ich nied recht hinedri...)

ich weiss, ich denk komisch :face_with_tongue:

• Also ech chome zwor ned in Frog well ech in Luzern wohne, aber ech benn selber erscht 19 Johr alt. Ech fahre en Kawa Z 750R. Zerscht heds mech au ahgschesse met ältere Persone go z'fahre ond soo.

Aber nor scho be de erschte Usfahrt met andere Lüüt vom Töff-Forum heds scho mega Spass gmacht..
    Alli send locker gse ond hend die ganz ziet wetzli gmacht ond inzwösche gang ech nor no eleige go fahre oder met em Töff-Forum...

Also ech chann der nor empfähle ufs alter z'schisse ond met jeder altersgroppe go fahre.....

:pinch::thumbsup::pinch:

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• schön gesagt mein sohn! :grinning_squinting_face:

• schön gesagt mein sohn! :grinning_squinting_face:

Danke Papi!

Darf ech höt usnahmswiis bes am 24:00 Uhr wach bliebe?
    Jetze well ech denne mol weder met der go fahre...evtl. kombiniert met Grilliere... :thumbsup::?:

• Danke Papi!

Darf ech höt usnahmswiis bes am 24:00 Uhr wach bliebe?
    Jetze well ech denne mol weder met der go fahre...evtl. kombiniert met Grilliere... :thumbsup::?:

also guet, hüt machemer mal e usnahm! aber NUR hüt!!

hehe ja wird ziit sapperlot!
    wenn hesch zit? vilicht gits ja no meh wo sich ois aaschlüssed?!
    du meinsch grilln bim suschtebrüggli und bi vollmond d'päss fahre? :winking_face:

• also guet, hüt machemer mal e usnahm! aber NUR hüt!!

hehe ja wird ziit sapperlot!
    wenn hesch zit? vilicht gits ja no meh wo sich ois aaschlüssed?!
    du meinsch grilln bim suschtebrüggli und bi vollmond d'päss fahre? :winking_face:

jo be mer esch es so, dass ech halte moss arbeite ond denne erscht amigs am obe chann...
    oder söscht amene weekend...
    dine letschti satz bögg ech ned...
    hed das met em Whatsapp z'due?

Einmal editiert, zuletzt von Mädu ()