Ausflug mit Meitschi und Dampfhammer

  • Nachdem ich jetzt die Kommentär gläse han hani s Video au na fertig glueget :winking_face:


    Bin em Dani & em Alex sinere Meinig, dä Autofahrer hät eigentlich ned würklich was falsch gmacht! Du häschen ja au ned zackig überholt sondern bisch so langsam a ihm verbie und mein Gott hätter halt Gas gäh. Mit dem muesch rechne wenn mit 25kw en Sportwage wotsch überhole :smiling_face:


    Und die Szene mit dä Chüeh isch ja wohl sehr fragwürdig, dete überhole 8| Und nachher na über die uszognig Mittellinie.. Naja!



    Aber wie obe scho gschriebe, s Video an- und fürsich isch super, au en schöni Gegend! Wäri gern däbi gsie :thumbup:

  • ach herrje. s gaht ja nid drum dasi nid verbii cho bin, das isch mer doch egal. das isch mer scho meh als einisch passiert....
    s gaht drum dasers äxtra gmacht hät! äxtra gwartet und denn äxtra gas gäh, damiti ja nöd verbi chume. und das verhalte isch das wo gföhrlich isch und wo ois gnervt hät...
    aber ja, zuegäh, mer gsehts ufem video nöd so guet...



    aber so go besserwüsserisch tueh vowäge überhole...grad no vo eu, ich weiss ja nöd :grinning_face_with_smiling_eyes: findi fasch chli schiiheilig


    usserdem bin ja gar nöd ich das gsi wo über di uszognig linie überholt het :smiling_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • ja s bin ja ich gsi wo hät wellä überhole? :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • ja logisch machter das extra! meinsch de isch grad so per zuefall ufs gas cho? :smiling_face:
    tip wenn so eine überhole willsch: gib GAS! nid erscht nachher sondern vorher scho! suscht passiert genau das..


    mer schriibt halt nid immer nur über dich weisch :face_with_tongue:

  • Däbi fahred mir doch so ruhig :winking_face:


    Nei aber mir händ i sonere Situation eifach na d Reserve no meh Gas z gäh!
    Wobi wenns so isch wie du seisch (was ufem Video würklich ned so klar ersichtlich isch) isches scho ned korrekt vom Autofahrer gsie.

  • ja also, denn döfi doch wohl au sege er seg en depp?



    usserdem, lüüt...s gaht doch drumd as de sachs es super filmli gmacht händ (:thumbsup:), lönd doch dä autofahrer und d chüeh und was susch no alles in fride, um die gahts jez ja würkli nöd...

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Däbi fahred mir doch so ruhig :winking_face:


    Nei aber mir händ i sonere Situation eifach na d Reserve no meh Gas z gäh!
    Wobi wenns so isch wie du seisch (was ufem Video würklich ned so klar ersichtlich isch) isches scho ned korrekt vom Autofahrer gsie.


    ahja, jez wods seisch :grinning_squinting_face:


    nei klar, wenn ich eifach nid ame auto verbii chume isch das sicher nid am autofahrer sind fähler, da häsch scho rächt!
    ....aber i däm fall ischs chli andersch gsi :smiling_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • ...Mit dem muesch rechne wenn mit 25kw en Sportwage wotsch überhole :smiling_face:


    ...


    Du weisst schon wie die Susis gedrosselt sind, oder?


    Ich habe mich gewundert, warum das Meitschi am Berg genauso schnell ist wie meine Bandit........


    ...die Erklaerung ist ganz einfach (so wurde es mir bei Suzuki erklaert): Bis 9000 n/min ist alles gleich...dann greift die elektronische Steuerung.....

    nothing runs like an ant

  • Du weisst schon wie die Susis gedrosselt sind, oder?


    Ich habe mich gewundert, warum das Meitschi am Berg genauso schnell ist wie meine Bandit........


    ...die Erklaerung ist ganz einfach (so wurde es mir bei Suzuki erklaert): Bis 9000 n/min ist alles gleich...dann greift die elektronische Steuerung.....



    säb stimmt ebä anschiinend glich nöd.... :confused_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Also ich sehe nichts was der Autofahrer falsch gemacht hat.
    Es heisst ja noch lange nicht nur weil ein Motorrad den Blinker setzt soll es auf die Seite gehen oder Platz machen.
    Es gibt immer solche Situationen die wie diese sind, man braucht etwas Geduld und dann kommt man schon vorbei.
    Die darauf folgenden überhol Manöver sind ja schon etwas gefährlich und wen das Auto nicht gebremst hätte möchte ich ja nicht wissen was passiert wäre. :huh:


    Aber sonst eine schöne gegend



    sign :thumbup:

  • Du weisst schon wie die Susis gedrosselt sind, oder?


    Ich habe mich gewundert, warum das Meitschi am Berg genauso schnell ist wie meine Bandit........


    ...die Erklaerung ist ganz einfach (so wurde es mir bei Suzuki erklaert): Bis 9000 n/min ist alles gleich...dann greift die elektronische Steuerung.....


    chan ja nid sii das e 34ps gsr bis 9000 glich zieht wie e offni bandit.. :smiling_face: das mit de rpm stimmt scho! aber das isch nid bi 9000 sondern wesentlich früehner. bi de rennmaschine chunnt die 9000rpm öppe ane ja.
    mini sv isch anno dazumal glaub ab 5500-6000 drosslet gsi. sprich het nur en drittel vom sprit übercho.

  • Interessant ... und wo ist die Tour so genau durchgegangen?


    Ach ja, und "Wixxer" finde ich einen adäquaten Ausdruck für den Deppen (für die Aktion, als er sachs81 nicht vorbeilassen wollte).

  • schalleberg-panoramastrass-glaubebiele-glaueberg


    isch super gsi :thumbsup:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: