Ganz viele (dumme?) Anfängerfragen !! :O

• Zitat Server: .....Jede Chan jede Töff ufstelle!....

Gibt mehrere Clips mit noch schwereren Harley's und immer liegt er rechts-seitig am Boden und wird links-seitig in den Seitenständer gehoben! Stellt sich die Frage, wie das vonstatten geht, wenn die Karre auf der anderen Seite liegt ohne Seitenständer :grinning_squinting_face: :winking_face:
    Okay, einfach auf die andere Seite fallen lassen, dann passt's ja wieder

LOL DAS habe ich allerdings auch gedacht!

• Mit dir go fahre, hehe ... Das würd langwiilig werde für dich :grinning_squinting_face: i schliich momentan scho nochli im Züg ume :blush2: aber nochli üebe, denn bini debii :lokomotive:

Also da mach Dir mal keine Sorgen. Am Mittwoch mussten wir auch stundenlang auf Madame warten :winking_face:

Im Ernst: Das meitschi passt sich an.... und wenn Du moechtest starten wir eine "L-Gang" :winking_face: ... nun ja... solang wir es noch haben.

Also einfach ungeniert fragen, ob jemand mit Dir fahren moechte... das Team "Supporter of flying legs" steht zur Verfuegung :grinning_squinting_face:

nothing runs like an ant

• Hoi zäme :grinning_squinting_face:

Kleines Update vorweg: ES SIND NUN 470km :grinning_squinting_face: Nicht zuletzt dank Burki, der sich heute viel Zeit genommen hat, mit mir den Berg hoch- und runterzuschleichen und mir die Angst vor der schlimmsten Ampel Aaraus zu nehmen :smiling_face: Merci vilmol :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

@ meitschi: """ich finds würkli unterhaltsam und sympathisch wie du dini fortschritt immer beschribsch...keep it up!
    """ :blush2: Na ich kenn jo niemert sus wo würkli Töff fahrt, aso muessi euch beläschtige und schriibe, wis lauft... :prost: Und ja, i glaub mine isch liechter as dine... 170kg... Da heisst denn aber imfall ned, asmer ehn mit eim Finger cha ufstelle, wener mol am Ranze liit!!! Aso i ha de recht müesse ahpackte, zumen wider ufd Rädli stelle! :verrueckt: Aber stimmt. Me sött immer guet überlegge, womer parkiert :smiling_face:

Grüessli Mele

Zum belästigt werden sind wir ja schliesslich hier. Und es gibt immer ein paar nette, die angepasst mit Dir fahren werden. Einfach fragen.

• Hoi zäme :grinning_squinting_face:

Kleines Update vorweg: ES SIND NUN 470km :grinning_squinting_face: Nicht zuletzt dank Burki, der sich heute viel Zeit genommen hat, mit mir den Berg hoch- und runterzuschleichen und mir die Angst vor der schlimmsten Ampel Aaraus zu nehmen :smiling_face: Merci vilmol :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

Ersch jetzt gseh :smiling_face:

Gern gscheh.. du weisch ... :smiling_face::winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von burki94 (25. September 2012 22:08)

• chch, ja i weiss burki )))))))))) dank dir sinds au nüm nur 470 hahaha

weg de vollbremsig:
    also i ha de kurs jo ez gmacht und s hinderrad MUESS blockiere, wenn he ABS hesch. s vordere rad döf natürlich ned )))
    aber de fahrlehrer het xeit s hintere muess au ade prüefig blokiert si! isch ned mol so tragisch, de töff chunt chli is schwabbele aber du gliich das automatisch us...

Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD

• Hoi chline suscht chum doch mal verbi und dann chunsch es paar fahrstunde über.

Gruss Est

Das Herz hat seine Gründe, die der Verstand nicht kennt.
    oder auch...
    Wenn du so schnell fährst, dass du deinen eigenen Furz riechst, dann bist du zu langsam. :astonished_face:

• Gönd weg :loudly_crying_face::face_with_tongue:

Ganz ruhig
    - tüüf dureschnuufe
    - es Löffeli Chloschterfrau-Melisse-geischt
    - es Löffeli Baldrian
    - es paar Yogaüebige

wenn das nöd hilft

- e Beruhigssprütze vom Onkel Doktor

wenn das immer nonig hilft

- Zimmer mit Gummi uskleide und 24 Stunde lang mit dem Chopf gege d'Wand donnere

wenn au das nonig hilft

- e 1000 km - Töfftour a eim Tag mache

wenn nöd e mal das hilft

ischt der leider nümm z'helfe

• hahahahhaha

:confused_face: :grinning_squinting_face: :kissing_face:

aso 1. Bözen isch definitv im Aargau, am Bözberg, zwüsche Frick und Brugg.
    das kaff in italie heisst BOZEN (ohni pünktli)

und ja fahrstunde.... es lauft ez scho recht guet )))) nume nochli achti-fahre lehre und mit sozius üebe, aber do het sich scho es suizidals opfer gfunde (burki :pinch: )

))))

Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD