hallo zäme. wi dir aui geht bi ig nöi hi in forum. ig bi däm forum biträte wiu ig äs zimmli grosses problem mit mit töff ha.
ig fahre sit 1,5 jahr mit mire ktm lc4 sc über so zimmli jedä hoger im ämmithau, u das het mir bis vor churzem o immer risä spass gmacht.
vor 2 wuche ha ig mi ktm ire linkskurfe abgleit us si isch du ohne mi (zumglück) inä eisenpfostä grütscht. die ganzi rep. währ für mi igetli nid ä grossi sach da ig rächt vieli ersatzteil ha ABER leider het sich bi derä ganzä sach dr rahme verzogä, u da ig die nächste 2 jahr no ihr lehr bi hani leider ke gäut für ä angerä töff, drum suechä ig uf dam wäg ä bruchbare occasion rahmä. merci scho mau viu mal
hallo zäme
-
-
hooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiii und viel spass bi eus.
-
Hallo und Herzlich Wilkomme
Betreffend deinem anliegen, leider habe ich keinen Rahmen zur verfügung von der LC4 (währe hilfreich welche) gehe mal rein von deinem Erlebnis davon aus das es sich ggf. um eine Adventure handelt. bin ich da richtig? falls es keine andere möglicheit gibt. habe hier gesuchti Motorradhandel leider auch nichts andernfalls gibt es noch den Grossen Online Shop mit den Farbigen Buchstaben. , Hoffe findest alles was du brauchst und bist bald wieder Fahrbereit. :huh:
Gruss Marc
-
und viel glück bi dinra suachi
-
do i üsem Forum
Vell glöck be dinnere Suechi! :thumbup:
-
-
Jo, Sali, und
-
willkomme im Forum, hoffe du findsch öppis!
-
do bi üs und viel spass :thumbup: viel glück bie dinere suaachi
-
Hallo und Viel Spass im Forum!
-
Gruess ond viu Spass im Forum -----------> dänu