Achtung Anfängerin

  • Sali Hoi, :welcome: bi eus im Forum


    En guete Töff händer eu da zue tue.. und die "chlie" isch ja au ned sooo schwer :smiling_face:


    Ahja und ich denke en zweite Töff isch bi eu würklich nur en Frag vo dä Ziit.. Wänner z zweite chönd go fahre machts na viel meh Spass :thumbup:

  • Au herzlich willkomme vomne andere bandit fahrer :D. sicher en super wahl. und das mit de fahrsucht verstahni :face_with_tongue:

  • :welcome: aus bern, und man sieht sich bestimmt mal zur ner feierabendrunde auf dem gurnigel.


    morgen zum beispiel wenn das wetter gut ist. :grinning_squinting_face:

    "Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

    Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

    (Zitat: Walter Röhrl)

  • Also zersch mol :welcome:


    Zum Töff: Da wird sich ergäh;) Isch nur es gwöhne. Ergit sich ganz vo allei. Chline Tipp falls nid scho agwendet. Im Alltag lernt me am beste demit umgah. Zumindest was parke, ufstelle etc ageit. Wird scho;) Viel spass no. Grüessli vom fasch züri Berner:D

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

  • :welcome: do i üsem Forum


    Vell Spass of de Stross ond vellecht gsehd mer sech jo mol. :thumbup:

    :roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

  • Sali


    Jo das isch richtig. Toure chöi mr äbä no keni mache, hei beidi no dr blau Löu :smiling_face: Und wenn i mi nid tüsche darf mä denn no niemer hinger druf nä. Userdäm trou i mr no nid zue mit ihm hinge druf zfahre, nur afa solo. Über churz oder lang gits aber eh äuä no eh zwöite, mir stritte mängisch scho fasch drum :grinning_squinting_face:


    Ich hätt no en viiiil liechtere azbüte :winking_face: E Suzuki SV650. Bi Interesse, eifach PN. Und ja, übrigens au vo mir, :welcome:

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Dä würd mr wäuz gfaue, aber i bi eigetlech totau Kawasaki agfrässä, speziell dr ER 6Nn hets mr ata. Mi absolut Troum :love:


    Muess aber äbä zersch wieder chli spare, ha dummerwis no es angers tüürs Hobby..

  • Dä würd mr wäuz gfaue, aber i bi eigetlech totau Kawasaki agfrässä, speziell dr ER 6Nn hets mr ata. Mi absolut Troum :love:


    Muess aber äbä zersch wieder chli spare, ha dummerwis no es angers tüürs Hobby..



    was denn für eis? *neugierig bin*

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • has no halbe denkt. hani au lang gmacht :top:


    hoff bisch nöd z hert glanded :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: