ich grüsse einfach keine gechalteten roller wie rs50 , tzr etc. und keine hässlichen altmänner-töffs a la bmw.
Haha ich chan nümä, min Tagesufsteller
muesch, schusch meineds du hegsch öppis z verberge xD
ich grüsse einfach keine gechalteten roller wie rs50 , tzr etc. und keine hässlichen altmänner-töffs a la bmw.
Haha ich chan nümä, min Tagesufsteller
muesch, schusch meineds du hegsch öppis z verberge xD
Hi
also ich grüsse meistens. Finde gehört dazu.
Allerdings kann es schon lästig werden an so mancher Passstrasse
an einem schönen Wochenende.
Mein Vorschlag wäre alle freundlichen Töff Fahrer machen sich sowas ans Bike.
Dann kann man die Griffel am Lenker lassen.
Robert
Ich grüsse auch meistens, ausser ich muss mich gerade konzentrieren oder kupple etc.
Ich finde es zeigt ein wenig den Zusammenhalt in einer Gemeinschaft, auch wenns mittlerweile relativ viele sind..Grüsse jeeee nach dem auch mal ein 50gerli, allerdings ist das auch schon stimmungsabhängig wusste ja selber wie schön es war wenn mal als 50ger gegrüsst wurde von einer "richtigen" Maschine
Find's aber ne tolle Sache.
Zu den Kommunikationszeichen: Ich bedanke mich hier nochmals herzlich an den (Harley!) Fahrer, der bei Beinwil am See uns Autofahrer (!) auf eine Lasermessung aufmerksam gemacht hat, find ich nett
Ich grüss im Winter hauptsächlich... In der Saison hör ich nach gefühlten 100Bikes auf. Unter den ersten 100 aber auch Puch's (töffli), Roller etc
Ich weis noch wie ich früher auf meinem Renn-Puch eine Riesen Freude hatte, wenn mal ein "Grosser" zurückwinkte
Meine Highlights sind immer wenn ich auf einem Pass ein paar 14jährige auf dem Töffli sehe, da werden Erinnerungen wach
Meine Highlights sind immer wenn ich auf einem Pass ein paar 14jährige auf dem Töffli sehe, da werden Erinnerungen wach
Das wird ja immer seltener. Die dumme Jugend hockt lieber an ihrem blöden iPhone 5 mit Datenflatrate von Mutti und Vati bezahlt und verdummt. Unsereins hat wenigstens noch viel über Technik und Mechanik gelernt, als wir an Mofas geschraubt waren - obs nun legal ist oder nicht, mir sind 100 frisierte Mofas unendlich viel Lieber als nur ein Knirps der Kifft... Die können wenigstens was!
Das wird ja immer seltener. Die dumme Jugend hockt lieber an ihrem blöden iPhone 5 mit Datenflatrate von Mutti und Vati bezahlt und verdummt. Unsereins hat wenigstens noch viel über Technik und Mechanik gelernt, als wir an Mofas geschraubt waren - obs nun legal ist oder nicht, mir sind 100 frisierte Mofas unendlich viel Lieber als nur ein Knirps der Kifft... Die können wenigstens was!
was haben mofas mit einem kiffenden knirps zu tun?
Kiffst du? Falls nein, lies den Beitrag nochmals durch. Falls ja, dann hör auf damit, denn sonst hättest du es verstanden.
"an Mofas geschraubt waren" = "an Mofas geschraubt haben" natürlich.
ich check de zämehang eifach nöd. ich het lieber ein 14 jährige wo versteckt sini tüte raucht, als hundert 14 jährigi uf 100 frisierte töffli wo s ganze dorf verpested ( akustisch wie gschmacklich )
ich kiff nöd
Anhand vom Gsprächsverlouf (ursprüngliche Thema) gloubi aui hie Kiffe, i uf jedä Fall zwüschine
highroller
Ws dr Ammu wod säge isch gloubs dasim Jugendlichi wo i ihrer Freizit öbbis unternäh und bastle lieber si als am Bahnhof umekiffendi HobbyGhetto-Gangster
highroller
Ws dr Ammu wod säge isch gloubs dasim Jugendlichi wo i ihrer Freizit öbbis unternäh und bastle lieber si als am Bahnhof umekiffendi HobbyGhetto-Gangster
:thumbup:
Ich selber cha nödmal verstah wie mer zwüschedure eis Kifft - aber söll jede für sich selber wüsse, da tueni nöd urteile. Aber wenn denn 12 Jährigi bekifft anechömed und nach mim Portemonnaie fröged, denn isch das scho e bedenklichi Entwicklig. Bisher isches ja no nie vorcho dasi mal ha müese drischlah, aber irgendwenn wirds vilicht so si, will ich agriffe wirde, und denn wirdi no verknackt wegem verschlah vome Chlichind, wo aber alles andere als handlet wie es Chind... Eimal hend mi drü Zwerge wele usenandneh im Tram. S isch mer bis hüt no es Rätsel wie mer s 772mm lange Stgw90 ufem Rugge cha übersehe, wenn de Ammu vomene Schüssalass retour chunt Aber churz drufabe hends es glich gseh und sind denn Chridebleich as andere Endi vom Tram gloffe und anegsesse.
Folgende Personen grüsse ich nicht:
- Keine Töffkleidung (T-Shirt oder kurze Hosen)
- Kleiner als 125 (Maschine)
- Die nicht den Anschein machen, zurück zu grüssen (ich weiss, ich weiss...)
- Verfluchte Poser oder möchtegern Ghostriders etc
- Kleiner als 125 (Maschine)
- Die nicht den Anschein machen, zurück zu grüssen (ich weiss, ich weiss...)
- Verfluchte Poser oder möchtegern Ghostriders etc
die mit ohni Töffchleidig grüesse ihg au nöd, will da sind efach dubble ( ja i kenne söttigi au persönlech, und ja die grüessi ufem töff au nöd wennise gseh)
also im arbets vercher grüessi d fuffis au nöd, aber wenni irgendwoo ufemne pass oder in kurve welchi triffe wo mich grüessed grüessi zrugg, die hend denne freud u schade duets nid.
Wie gseht mer öb öbber zrugg grüest oder nid?
Aber wasi au nöd Grüesse sind Quadfahrer, will die hend 4 Räder, Trike je nach luune mengisch dueni mengisch nöd.
Rollerfahre grüessi au nöd, vor denne hani eh angscht uf de Pässe
Mach ich genau auch so. Ansonsten grüss ich eigentlich jeden auf zwei Rädern ausser Mofas, auch 50erlis wenn sie mich grüssen.
Hab mich auch oft genervt, wieso der Depp nicht zurückgrüsst, mittlerweile schau ich nicht mal mehr ob jetzt der gegrüsst hat oder nicht. Und bei KTM's grüss ich natürlich euphorischer :love: ! Warnen vor Kontrollen/Radar ist für mich selbstverständlich, egal ob Autos, LKW's oder Motorräder!
Grüsse Päscu
Für en Töff-fan mitemne 50zgerli oder Mofa, isch das s'coolste wos git wenn dich en "grosse" Töff grüesst.
Geschter bini mitemne Kolleg ufem Töffli ide Stadt unterwegs gsi, denne sind zwei cho, eine mitere Ducati Hypermotard und de ander uf de GSX-R. De mit de GSX-R isch denn nebe mich gfahre und hett zo mir gluegt und so mitem Kopf gnickt also es "Hallo". Ich bin anschliessend fascht usgraschtet.
Bin froh wenns doch no paar git wo eus grüessed Han mer als Ziel gsetzt, wenni denne mal en grössere Töff han, denne grüesi au 50zgerli oder Töfflis.
Wider mol hani mini 50zgerli's verteidigt
Grüsse meistens jeden (auch 50er), ausser ich hab grad keine Lust