Hallo mitenand

• Hoi zäme

I han mi hüt agmolde und wöt mi au no schnell vorstelle :smiling_face:

I heis Kevin bin 19 und chum usem Kt.sg noch dem dasi mit 50ccm agfange han und die leider nöd lang aneghebet het hani mo den e 125ccm zuedue vu Honda die het den grad 3/4 Johr aneghebet und dene hani au mit dem de spass verlore , momentan fahri e yamaha xj6 ABS momentan no drosslet uf 25kw.... i hoff die phalt jetzte echli länger wie die andere. Bin immer gern echli am umeschrube bis jetzte hani e neui lampe dinne, sportuspuff isch bstellt und e alarmalag mit fernstart hani au no dihei ( isch leider echli kompliziert zum i baue darum lit sie no dihei ume weilis bis jetzt no nie anebrocht han aber naja ... :smiling_face: )

So das wärs gsi, wünsch allne no e gueti fahrt

• Hoi Kevin :welcome:

Häsch ä Legos kauft? Die wär scho no geil, 10min vor em Fiirobig no rasch uf d Fernbedienig drucke und dä Motor warmlaufe loh :thumbsup:

Gruess us Oberbürä

#18 / Hornet

• Sali Kevin, :welcome:

mir hat die Alarmanlage mit Fernbedienung immer die Batterie leer gemacht wenn das Moped mehr als 2 Wochen stand.

Hab mir dann was dazu gebaut, und über die Parklichtfunktion am Zündschloss die ich eh noch nie gebraucht hab, eine Abschaltung der Anlage realisiert. Eingeschlossen in der Garage brauchts die Alarmanlage ja nicht unbedingt.

Grüße, Michel

Was sich nicht umbauen lässt ist kaputt!

• Nei han e SPY 5000 kauft , und min töf het leider kai platz me ka i de garge darum stot er dusse :winking_face:

• :welcome: und viel Spass

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

• :welcome: do bi üs und viel spass do und natürli uf dä stross :thumbup:

• :welcome:

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961