Geburi-Grilliere, Sa, 23.6.2012

• Bonjour!

Eigentli hani ja kein Fredi wellä mache, aber das jez glich no chli Unklarheite gäh hät, tueni glich jez da alles mal no zämefasse.

Ich han ja geschter Geburtseltag gha und mache am Samstig bi mir dihei es gmüetlichs Grilliere.
    Da ich jez doch scho einigi vo eu au persönlich känne hani denkt tuenis mal da ineschribe und hät mega Freud wenn de eint oder ander sis Näsli mal no würd inestrecke...(sälbstverständlich döfed au die cho woni nanig persönlich känne, so ischs dänn nöd gmeint :D)

Wänn: Samstig, 23.6., ab ca. 17.00 bis di letschte gönd

Wo: bi mir dihei

Mitbringe: gueti Luhne und öppis für eu uf de Grill.

S hät sicher susch au Sache ume, aber wenni nid rächt weiss wer und wieviel das chömed ischs am eifachschte wenn jede eifach öppis mitnimmt. Ich wirde luege dases Salät und Dessert und z trinke hät.

So, ich glaub das isch alles, susch frögeder. Freu mi uf en luschtige Samstigabig :thumbsup:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Meitschi ()

• Jo demfall wösch ech doch nochträglech no :bday: - Lass di lo fiire wie en :koenig: -in :winking_face:

:nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

• danke brembo...hani vor :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Gratuliere der au na nachträglich zu dim Geburi :bday: :bday:

"Der Verstand ist auf der Welt am gerechtesten verteilt.
    Jeder ist nämlich überzeugt davon, genug davon zu haben."

• Hey meitschi. Isch voll de hammer party gsie und ich hans gnosse widermal par neui lüt kennezlerne. Und nomal alles gueti zum geburri. Und danke fürd iladig. Bis zum nöchstemal guet nacht bb

wenns mich umbringt, tja denn isch es halt so!

• danke vielmal für d glünkwünsch no!

und vorallem: danke vielmal allne wo cho sind!! :grinning_squinting_face: ich hans mega gnosse und s isch würkli luschtig gsi, au wenni halt nid so viel ziit gha han für all :thumbsup:

nächscht jahr denn wider :winking_face: