Fazer_Neumitglied aus Zürich_Hoi zämä

• hehe, mega geile ton, isch aber chli verfelscht, wills nid dusse ufgno isch, aber töhnt glich mega geil :winking_face:

lug da, ha aber no kes mitem sound ufem pc.. chund irgendwänn no..
    https://www.toeff-forum.ch/thread.php?thr…9beb65b14fce8a3

http://home.zhwin.ch/~neukochr/documents/labyrator/

-=[CARPE NOCTEM]=-

• ou es hallo vo mir!!

hopla, e hand vou töffe =D

wünsche dr vüu spass im forum! und none huuuuuufe kilometer, und geng gnue stross;) :grinning_squinting_face:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Laby:

Uf de Trimbachvideos bisch sicher druf, weiss nume nüme welä devoo *g*.

Bi dem da, vo denen wo schnäll fahred, serschte isch de mit de blaue 9er gsii, s2te glaubs de Dragan mit de 10er und dänn entweder bi 15 oder 22sek bisch du :grinning_squinting_face:

Trimbach Video1

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Au vo mir es Willkomme

Und au i ha absolut keis Problem met em Alter..wie scho gseid worde esch...es goht ums Töff fahre do :winking_face:

Grüessli usem AG

• Halli Hallo!
    Ja also sAlter spilt bi üs gar kei rollä!
    tHauptsach häsch Spass adä Sach! :smiling_face:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• saletti au vo mir us em *oldiegge* *ggg* :grinning_squinting_face::winking_face:
    wünschder viel Spass und immer e Hampfle Ersatzbrämswäg im Rucksack :winking_face:

It sound s gooood !!!!!

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• sali

en koleg vom vater hed es guets t shirt

ich bin nicht 50 sonder 18 mit 32 jahren erfahrung
    das chamer uf jeglich alter umrächne aso das zu de altersfrag

hoffe mer chönd no en huffe vo dim wüsse profitiere

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Shiiiit jo demfall mol äs fäts hallo...
    Jo ich denkä das mit dä Erfahrig macht scho was her. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Hallo und herzlich Willkommen, wünsch dir viel Spass doinnä. Hesch jo äiniges erlebt mit äm Töff-->Wow<-- :smiling_face_with_sunglasses:
    So wiäs usgseht blibsch Yamaha treu :winking_face: d'MT-01 wird bestimmt äs Hammer Bike! Han scho bricht i dä Schwizer Töffzitschriftä glesä. :smiling_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns: