Sälüüü^^

• Sälü Zäme :winking_face:

Du mir au kurz vorstelle,auso bi 20 jährig und chume usem schöne kanton friiiiiburg :face_with_tongue: :face_with_tongue: :face_with_tongue:
    mit 16ni hani agfange miteme 50zgerli und mit 18ni hani den a beschränkt gmacht :smiling_face:
    und sit den chumi vo dem virus nüme weg :grinning_squinting_face:
    fahre meischtens allei,auso wen eine und sicher au eini :winking_face: luscht het mit mir äs chlises tourli z mache wäri gär debi :thumbup:

finde ds töff-forum suuuuper!

wen dir no meh frage heit nume melde :smiling_face:

lg.vom friburgerland

• :welcome: do bi üs und viel spass :thumbup: im bernbiet häts jo au es paar lütlis, vo demher wird es türli sicher keis problem sii :thumbsup:

• :welcome: ond vell spass

PS: mönd jo ned nome usem bärnbiet sie zom lost ufnes tüürli tsha :winking_face:

• Hoi & :welcome: to the club.
    Kannst dich ja am Sonntag uns (hoffentlich, sonst mir) anschliessen, z.B. in Meiringen und einen Teil mitfahren.

• Herzlichst :welcome:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Sälüüü seisler91 und wiukomme im Forum.

Wohne 15 minute vo Flamatt weg.

Chöi süsch gärn mau zäme ufenes Tüürli zäme wedä Lust u Zitt hesch

• Hey :welcome: und viel Spass

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

• :welcome: da bi eus

"Der Verstand ist auf der Welt am gerechtesten verteilt.
    Jeder ist nämlich überzeugt davon, genug davon zu haben."