Zurückgelassene Biker Alpenrunde, Samstag, den 16.06.2012

• Ich würde die Shell-Tankstelle bein McDonalds (Luzern) vorschlagen. Treffpunkt wäre dann ca. 09:20

meinsch du die tankstell ts chriens i de kuonimatt (oder wie das heisst) dete wo de grossi chreisel esch (swisscarcenter (auto garage)) ond s Autorama ond wen be de onderfüehrig döre fahrsch chonsch id allmend (wend bem nöchste chreisel lengs abfahrsch? :grinning_squinting_face:

• pzero. jaja weisch. dä chreisel mit dem runde dings i de mitti :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• meinsch du die tankstell ts chriens i de kuonimatt (oder wie das heisst) dete wo de grossi chreisel esch (swisscarcenter (auto garage)) ond s Autorama ond wen be de onderfüehrig döre fahrsch chonsch id allmend (wend bem nöchste chreisel lengs abfahrsch? :grinning_squinting_face:

Also wenns i de vo Dir beschriebene Gegend nöd meh als ein Shell-Tankstell hed, isches diä. De Chnuschti kennt si guet. Det hämer zu eusere berüehmt-berüchtigte Chaotetour Teil 1 troffe.

• hehe jo ha dänkt ech froge mal nache... aber das esch ts lozärn ond omgäbig die einzig met mc näbedra :grinning_squinting_face: also am samstig am 9:15Uhr dete?

falls no en kolleg (wo ned im forum registriert esch) au met cho wört wär das ok oder ned ? (me frogt jo zerst mal bevor mer eifach no meh met nemt) :smiling_face_with_sunglasses:

• ca. 09:20 ... mer weiss ja niä wegem verkehr, speziell um Lozärn
    wenn sich de Kolleg weiss z'beneh, chaner sicher mitcho, Meitschi hed amigs au ihri Chefmechaniker debi (nöd immer) :winking_face:

• Gsed mer no nocheme interessante Tüürli us :winking_face: - Wenns euch nonig zvell Lüüt sind wörd ech mech denn söscht au no be de McDo Tankstell aschliesse... hoffe mage denn met de Bastelei a mim Baby döre am Fr Obe... aber wird scho klappe :grinning_squinting_face:

:nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

• In Ordnung 09:20 Uhr bin ich auch bei der Shelltankstelle neben dem Mc Donald..

Sehe ich das richtig das folgende Personen sich dann bei der Tankstelle befinden:

- Pzero
    - evtl. Kolleg von Pzero
    - Brembo
    - Ich (Chnuschti)

Wenn ich jemanden vergessen habe bitte sofort melden. Die Abfahrt erfolgt, sobald alle genannten Teilnehmer vor Ort sind.

@ LimmatTiger: Ich nehme an wir treff uns alle dann Schlussendlich auf dem Brünig oder? (Ungefährer Zeitpunkt)

Gruss

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• Ich beabsichtige auch um 09:20 Uhr an der Tankstelle zu sein - also ab Luzern sind wir dann alle zusammen, es sei denn, es will erst jemand auf dem Brünig dazu stossen. Vielleicht hätte ich Langnau und Luzern auch als EInklickpunkt bezeichnen sollen.

• Dann kommst du also mit Meitschi und rene17 nach Kriens?

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• meldmi au no ah! :smiling_face: evtl. nimmi no en kolleg mit! da weissi nonig bscheid..

• hellllooooou...

wär au dabii falls es no platz het...

p.s. was isch meitschi-drive? :grinning_squinting_face:

wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!