Zurückgelassene Biker Alpenrunde, Samstag, den 16.06.2012

• fahrt eigentli öper vo winterthur/effretikon und umgebig au mit, zum zäme uf dietike fahre?

ah ja... ---> grimsel, susten, furka --> :top2:

wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

• p.s. was isch meitschi-drive? :grinning_squinting_face:

Die gefahrene Geschwindigkeit verbunden mit dem Stl von Meitschi - So wie sich die Grösse der Gruppe zeigt, werden wir dann wohl zwei Gruppen bilden müssen, wobei ich davon ausgehe, dass es eine schnellere und eine weniger schnelle Gruppe gibt.

• Guete morge :grinning_squinting_face:
    Also ech chome den jetzt elei
    Ond das met de alternative schnall
    ech ned so ganz aber das cha mer den
    secher eine be de tankstell erkläre :thumbsup:
    Bes am morge

• ben verlore gange!!

hallo?

hann mösse s'visier befestige ond das hed duuret....
    jäno esch halt weder so en chaotetuuur gse...

aber esch gails gse!!!

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• ja es isch würkli guet gsi, vom tempo her au... het spass gmacht!

ich hoffe sind all guet hei cho und sorry no dass i mi nöd mit allne verabschiedet han...

bi sicher wieder mal dabii...

gruess

wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

• Hei Chnuschti, Du wieder .... tztztztz. Zum Glück ischs nur s'Visier gsi. Z'Gletsch hed leider niemert gseid, dassd verlore gange bisch und bim tanke in Ulrichä heds verschiedene "Zügeusage" geh, wasd gmacht hesch, u.a. heggsch es Telefon gmacht ... Schlussendlich hämer agnoh, dass Du über de Grimsel hei bisch.

Ich denk, isch nöd dä letscht Alpe-Usflug gsi. Immerhin bessered mer eus: kein Unfall, nur eine, wo verlore gange isch :winking_face:

Wenns so wiiter gahd, werded mer euse Chaoteruf doch no einisch los :grinning_squinting_face:

• Churzrapport, womer würkli gsi sind:
    Dietikon/Zeus - Adliswil (erschti Tankpanik) - Langnau (vergeblichs warte uf di schnälle Zürcher) - Albispass - Sihlbrugg - Zug - Dosestau - Lozärn - Kriens (scho ma 40 Minute verspötig, defür bis uf eine all itroffe) - Brünig - Meitschi übernimmt Füehrig - Innertkirch (Tank und Rauchpause), S'Meitschi chunds Suschterisse über - Farht uf de Suschte mit ärgerlich viel italienische BMW, wo nöd wüssed, dass kei Eibahn isch - Kaffipause uf em Sustenpass - Wasen/Andermatt/Realp - Fotihalt uf em Furka - Wiiterfahrt richtig Gletsch (Chnuschit verlore) - Tanke in Ulrichen - Mittagspausse uf em Nufenenpass - Airolo (de Pzero klickt sich us und ghad de St. Gotthard eroberä) - uf de Südrampe richtig Biasca - Tankhalt vor em Lukmanier - zügis überquere vom Lukmanier - Füherigswechsel in Disentis und Wiiterfahrt zu Meitschis - vorsorglichs verabscheide und den ab über de Oberalp, Schöllene derab, bi Amsteg wiiter uf de Autobahn - teilig vo de Reschtgruppe. Di nöd Beninlose sind scho di heime acho. Wetter super, stimmig super, fahrspass super. hed Spass gmacht :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

• (scho ma 40 Minute verspötig, defür bis uf eine all itroffe)

Ich hoffe er hend ned uf mich gwartet (han jo ned zuegseit, nur gfrögt öber no en platz frei hend)
    Has sogar versuecht, aber ich bin zblöd gsi de McDonalds zfinde ... :grinning_squinting_face:
    Wennich gwüsst hetti dasser no 40 minute länger det gsi sind hettis sogar na glängt, aber ich hans de ufgeh, han denkt ihr sind eh scho weg.
    Ich söttmer wörklich mal es GPS chaufe :grinning_squinting_face:

• jep, cool gsi!

Die Videos zeigen eindruecklich das "perfekte" Verkehrsverhalten der italienischen Gummikuehe..... :cursing:

Danke fuer die Orga, LT!

nothing runs like an ant

• salü zämme

wot mech au no einisch bedanke esch wörklech cool gsie.

wär gärn no wiiter metcho aber ha hald ebe leider glich hei müesse aber chome secher gärn weder mal met.

vellecht schaffts den de chnuschti au chli wiiter :winking_face:

monobeton das video chammer das au mal ergend wo aluege :grinning_squinting_face: wört mech no interessiere :smiling_face:

wönsche allne no en schöne sonntig

gruess rené