Wochenende-Einläuten Freitag, den 15.06.2012

• jaaaa aber de ursprünglich plan :smiling_face:

jez simmer eifach dra alles nachli chaotisch z mache...weisch :winking_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• bi 18.30 dihei - alege, gah.....18.45 öppe?

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• schöne satz :face_with_tongue:

abgseh devo gahts ja au gar nöd um eu....s gaht ja würkli nur drumm das er mich würd mitnäh, treffpunkt restaurant...

• Ok, de machi de Meitschi-Express, Langnau ESSO-Tankstell 18:50 Uhr (isch Richtig Sihlbrugg, nach de Tamoil). De fahred mer über Schndellegi und gönd erscht bi Pfäffikon ufd Autonahn. Fahrziit vorussichtlich 1 Stunde. Iverstande?

• fändi ganz super, wenn das für dich okay wär :smiling_face:

• es tönt nachere supper sach! wenns wetter am fr morge passt würimi dezugselle!

• Also isch dä Treff im Resti uf die 8i verschobe?

Denn fahr ich Oberägeri - Steinerberg - Lauerzersee - Axenstrasse - Klausen - Schwammhöchi und denn nachm Ässe halt direkt hei.
    Abfahre z Oberägeri tueni denk so um die 17.15 falls öpper Luscht hät mitzcho! Tempo wird eher Piano willi s erscht mal en Pass mit Sozia fahre :winking_face:

So fahred mir:

http://www.motoplaner.de/#47.1325,8.629…0344,9.01387&&0

Einmal editiert, zuletzt von Bandit (13. Juni 2012 15:53)

• Also wenn dAbfahrt bem Zeus erscht am zäh ab 6i esch denne settis au schaffe, denne chönnit Notfalls au direkt vom Schaffe cho.

Wär also au derbi (18:10 im Zeus Dietike), sett ned no öppis unvorherxehnix derzwösche cho...

• Also isch dä Treff im Resti uf die 8i verschobe?

Denn fahr ich Oberägeri - Steinerberg - Lauerzersee - Axenstrasse - Klausen - Schwammhöchi und denn nachm Ässe halt direkt hei.
    Abfahre z Oberägeri tueni denk so um die 17.15 falls öpper Luscht hät mitzcho! Tempo wird eher Piano willi s erscht mal en Pass mit Sozia fahre :winking_face:

So fahred mir:

http://www.motoplaner.de/#47.1325,8.629…0344,9.01387&&0

A) Glueckwunsch zur bestandenen Pruefung!
    B) vllt. komme ich auch zum Essen
    C) Bandit: Nimmst DU denn noch Loelis mit? :winking_face: (also sollte ich zum Essen kommen)

Gruss

nothing runs like an ant

• A) Glueckwunsch zur bestandenen Pruefung!
    B) vllt. komme ich auch zum Essen
    C) Bandit: Nimmst DU denn noch Loelis mit? :winking_face: (also sollte ich zum Essen kommen)

Gruss

Dankeschön :smiling_face:

Ja klar, wie geschrieben wird das Tempo eh ned so hoch sein da ich das erste mal ne längere Strecke mit Sozia fahre und wir uns erst daran gewöhnen müssen :smiling_face:

• Nimmsch dänn no en Resärvekanischter mit, gäll Bandit. Brucht ja dänn meh Moscht mitere Sozia. Da längt dis Tänkli dänn nüme wit :grinning_squinting_face: