jaaaa aber de ursprünglich plan
jez simmer eifach dra alles nachli chaotisch z mache...weisch
jaaaa aber de ursprünglich plan
jez simmer eifach dra alles nachli chaotisch z mache...weisch
Meitschi, wenn chöndsch denn früehschtens losdüse?
bi 18.30 dihei - alege, gah.....18.45 öppe?
Allso Autobahn fahre ich nicht werde falls Du mit ihr gehst direkt in Rest gehen
schöne satz
abgseh devo gahts ja au gar nöd um eu....s gaht ja würkli nur drumm das er mich würd mitnäh, treffpunkt restaurant...
Ok, de machi de Meitschi-Express, Langnau ESSO-Tankstell 18:50 Uhr (isch Richtig Sihlbrugg, nach de Tamoil). De fahred mer über Schndellegi und gönd erscht bi Pfäffikon ufd Autonahn. Fahrziit vorussichtlich 1 Stunde. Iverstande?
fändi ganz super, wenn das für dich okay wär
es tönt nachere supper sach! wenns wetter am fr morge passt würimi dezugselle!
Also isch dä Treff im Resti uf die 8i verschobe?
Denn fahr ich Oberägeri - Steinerberg - Lauerzersee - Axenstrasse - Klausen - Schwammhöchi und denn nachm Ässe halt direkt hei.
Abfahre z Oberägeri tueni denk so um die 17.15 falls öpper Luscht hät mitzcho! Tempo wird eher Piano willi s erscht mal en Pass mit Sozia fahre
So fahred mir:
Ässe isch scho immer uf di achti gleid gsi, eifach am siebni bereits chli en Aperitiv neh wer denkt gsi.
Ok tiptop denn mache mer das so
Also wenn dAbfahrt bem Zeus erscht am zäh ab 6i esch denne settis au schaffe, denne chönnit Notfalls au direkt vom Schaffe cho.
Wär also au derbi (18:10 im Zeus Dietike), sett ned no öppis unvorherxehnix derzwösche cho...
Also isch dä Treff im Resti uf die 8i verschobe?
Denn fahr ich Oberägeri - Steinerberg - Lauerzersee - Axenstrasse - Klausen - Schwammhöchi und denn nachm Ässe halt direkt hei.
Abfahre z Oberägeri tueni denk so um die 17.15 falls öpper Luscht hät mitzcho! Tempo wird eher Piano willi s erscht mal en Pass mit Sozia fahre
So fahred mir:
A) Glueckwunsch zur bestandenen Pruefung!
B) vllt. komme ich auch zum Essen
C) Bandit: Nimmst DU denn noch Loelis mit? (also sollte ich zum Essen kommen)
Gruss
A) Glueckwunsch zur bestandenen Pruefung!
B) vllt. komme ich auch zum Essen
C) Bandit: Nimmst DU denn noch Loelis mit? (also sollte ich zum Essen kommen)Gruss
Dankeschön
Ja klar, wie geschrieben wird das Tempo eh ned so hoch sein da ich das erste mal ne längere Strecke mit Sozia fahre und wir uns erst daran gewöhnen müssen
Nimmsch dänn no en Resärvekanischter mit, gäll Bandit. Brucht ja dänn meh Moscht mitere Sozia. Da längt dis Tänkli dänn nüme wit