Hoffe mer s bescht für am 7. :thumbup:
Grilltag Töfforum
-
-
pzero: Er hed gmeint du söllsch en Thread ufmache met Föteli vo dinnere Fründin, wo denne d'Forumsmetgleder chend abstemme öb Sie met ah Grilltag darf cho oder ned.
was zom tüüfel esch en thread???
ond wo söll ech es föteli ie due??
-
thread
was zom tüüfel esch en thread???
ond wo söll ech es föteli ie due??
-
sorry aber ech schnalls emmernonig :whistling:
-
Ou das hani werklech osser acht glo wäg em Höck. Hoffe mer hend so en Kompromiss
-
Am nächste Samstig wär so wit insofern s wätter stemmt. Hemmer no paar meh teilnähmer?
-
würd ja au gern cho aber am samschtig isch de klitschkoooo fight in bern...
-
ab wann sind denn die meisten so da?, nicht das ich dann allein da rum stehe?
-
Und ganz ersichtlich wer kommt ist es auch nicht
-
Also wenn s Wetter guet isch fahr ich am Morge mit dä Fründin en chlini Tour übere Glaubebüehl und Glaubeberg, gang denn irgendwo go ichaufe und stopf alles in Tankrucksack und mer werded denn irgend so uf dä Mittag bi dä Grillstell itreffe!
Söll mer was bestimmts mitnäh? Und wer entscheidet obs stattfindet oder ned? Und bis wenn wird das entschiede?
-
wenn das wetter stimmt, wollte ich auch so auf die 12 dort sein, vorher noch ne runde über die glaubenpässe, oder hurtig über den susten, mal sehen.
-
I wär au gern cho, mues aber go papiersammlä am Samstig.. :cursing:
-
also ich chume, s wätter gseht ja würkli guet us
wahrschindli au so uf de mittag, oder villich chli spöter.....ma gucken
-
ahjo, wenns ziitlich irgendwie dinneliit bringi denn susch no en chueche. isch zitronechueche guet?
falls mi de sachs no über d päss jagt ischer halt denn vilich verquätscht, für das chani dänn aber nüt..!
-
ich hätte gern einen schmandkuchen, liegt das im bereich des möglichen?
über die Pässe jagen?, nein nein, ich leg den schleichgang ein.
muss ausserdem reifen schonend fahren, brauch dringend neue.