die daten sind für den monat JULI
gruess
simon
die daten sind für den monat JULI
gruess
simon
guete morge allersiits
also ech wär secher au debi vo de date här kei ahnig das muess den eifach ergend wie machbar sie (be mer)
im fiisterwald hende wär sost au ned so leid, hets en bach wo glaub ergened wie vom glaubeberg obe abe chond ond rond omme stei (zom en eigeti führstell,oder scho en bestehendi nochli ts verbessere) ond holz wörsch au öberall fende... ond platz söttis scho gnueg ha vör eusi maschenene (die sogenante parkplätz send eifach uf natur bode so vell ech no in erennerig ha sprech kei asphalt oder wie au emmer
gruess rené
Das tönt doch guet chasch mer velecht es maps schecke wo de stao gnau wär?
salü
du sorry aber ergend wie ben ech ts domm oder so aber ech brengs ned fertig... ;(
amel ned im google maps enne ossert du chasch mer säge wie das söl go das ech das nachhär cha schecke met de ganze route
Tönt interessant. Wär sicher drbi wenns Zitlich hihaut!
bin i uf jedefall au debi wenns mitem wälsche irgendwie hiihaut!
@ pzero Chasch ned im Maps en Ort ihtöggele ond de zeigts der uf de charte in form vomene sone erdbeeri wo dä ort lid?
Hier ein weiterer Vorschlag:
http://maps.google.ch/maps?hl=…um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Grillstelle Eigenthal. Feuerstelle, Bänke Tisch und Wasser aus dem Örtlichen Bach ca. 5m entfernt. Anfahrt Entweder über malters (richtung Schwarzenberg) möglich oder über Kriens Richtung Obernau-Eigenthal.
Gsesch pzero ech be au zblöd hoffe so chamer öpis demit ahfoh
Wäre das fü alle Teilnehmer ok? ansonsten gegenvorschlag
Eigenthal ist für mich in Ordnung und einen grossen ePlatz für die Motorräder hat es auch.
im Eigenthal bin ich bestimmt auch dabei, allerdings kann ich nicht ganz soweit im voraus planen.