• Hey Leute


    Bin durch Zufall auf diese Seite gestossen und dachte ich meld mich mal an. Halte mich ziemlich viel in verschiedenen Foren an. Da kommt es auf eins mehr oder weniger auch nicht mehr drauf an... :grinning_squinting_face:


    Kurz zu mir:
    Ich heisse Sandra und komme aus dem Kanton St.Gallen. Wohn am wunderschönen Bodensee :baby:
    Ich fahre eine R1 Bj. 2004. Ist mein erster Töff und ich bin sehr zufrieden damit.
    Ich arbeite in einer Carrosserie-Spritzwerk-Tuning Firma am Empfang/Büro und bin somit an einer guten Quelle :grinning_squinting_face:


    So, ich denke das reicht mal für's erste.
    Ich bin gespannt auf viele lustige und interessante Threads in diesem Forum.


    In diesem Sinne......man liest sich.
    Und......immer einen Pneu am Boden!


    Greez Sandra

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

  • Sali Sandra,


    herzlich Willkome da bi eus.



    PS: Hehe, so langsam gits da e Oschtschwiiz und Züri Übermacht :grinning_squinting_face: :P.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hy sandra, herzlich willkommä im Forum.
    Hammer Töff hesch, huärä geil! De heti mir das Johr am liäbstä au kauft, aber vom Geld her han ich für ä Occasion endschiedä :smiling_face_with_sunglasses:
    Viel Spass doinnä

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Als erschte Töff grad e R1 RN12 8o
    Bisch au nöd grad unbedingt Lebensbejahend, hä ? :face_with_tongue:
    Nei, chliine scherz :baby:


    Wünsche dir fill Spass da mit eusem Crazy huufe :cheers: :hehe:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Also ich find da nöd schlimm en R1 als erste Töff.
    I mein ob i etz e 600er fahr oder e 1000er chunnt au nüme soooo druf a. I fahr jo relativ vernünftig :grinning_squinting_face:


    Nei, sicher isch es nöd alltäglich und da hend mir au scho viel gseit. Aber schlussendlich muess es jo für mi stimme und solang i vernünftig bi isch es jo guet.

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

  • au es welcome vom grüene egge... wer wett het viel spass mit eusem huufe :grinning_squinting_face:


    wünsch der allziit gueti fahrt


    ps: am 23.12 hend mer stammtisch ufem albispass....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ou es hoi vo mir!


    heb vüu spass im forum!





    üüüüh, wenn chöme ändlech die visitechärtli, mir bruche lüt usem solodurnische, undem bärnbiet:D

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • sali au da bi ois... netti siite hesch :winking_face:
    isch cool R1 nachwuchs im KAWA grüen...
    wen das dini isch :grinning_squinting_face:

  • herzlichs willkomme au vo de langsamere siite *g*
    und viell spass im forum :winking_face:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Moin moin und viiiil Spass do inä. Jaja SG zeigt sich vo dä beschtä Siitä. Ob R1 oder Nsr 125ccm unfäll gits mit beidnä isch würklich nur ä frog vo dä Vernunft. Und ä R1 isch sicher was vom geilschtä... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • grüezi ond es härzlechs willkomme au vo mer.


    we de V|RuS scho gseid hed:

    Zitat

    wer wett het viel spass mit eusem huufe

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    grüezi ond es härzlechs willkomme au vo mer.


    we de V|RuS scho gseid hed:


    öbrigens esch de am donstig no stammtesch. besch au als nöizuegänger gärn iglade.


    guxst du chier:
    stammtesch



    Biker Boy (oder wie au emmer :winking_face: )
    chonsch etz au?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: