2 Zylinder vs 4 Zylinder

  • Hey Leute


    Was für Erfahrungen habt ihr zwischen den 2 und 4 Zylindern ? :wacko:


    Klar ist es hier schwer einfach eine Seite zu bevorzugen
    aber gibt es gewisse Vor UND Nachteile, welche mitlerweise stimmen ?


    Greez

    If nothing goes right go left :neo:

  • Es gibt auch noch die Google Suchfunktion (z oder 4 Zylinder Motorrad = 545'000 Ergebnisse) :grinning_squinting_face:
    http://www.google.ch/#hl=de&sc…a385b27f&biw=1546&bih=828



    Die Erfahrung eines Einzelnen muss sich nicht mit DEINEN Erwartungen decken. Jedes Motorrad fährt, bringt dich von A nach B und ist mehr oder weniger zuverlässig (heute eher mehr als weniger). Der springende Punkt ist also: Was genau willst DU, was erwartest DU von deinem zukünftigen Motorrad :winking_face:
    Könnte Dir ein Modell gefallen, hast Du auf YT eine Vielzahl von Fahrten und Testberichten zur Verfügung - inklusive Sound :face_with_tongue:
    Solch ein verregneter Sonntag ist also genau richtig, um mal ein wenig 'durch-zu-Googlen' und auf YT zu stöbern :thumbup:
    Der grösste Unterschied besteht - kurz gesagt - im Ansprechverhalten, der Charakteristik des Motors und dem Sound. Ein V2 klingt anders als ein hochdrehender 4 Zylinder. Ein 2 Zylindermotor hat ein sehr gutes Bremsmoment, wenn Du den Gashahn schliesst, der 4 Zylinder rollt eher.... im Service brauchst Du 2 Zündkerzen weniger :face_with_tongue:
    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • .... da wirst 1000 Meinungen hoeren :winking_face: Oder sehr digital.... um mal ein Naturwunder zu zitieren: 2Zylinder kommen mir nicht ins Haus...


    Sonst kann ich mich nur wiederholen:



    Einfach alles mal Probe fahren....dazu sind die gedacht :winking_face:


    Es muss Dir ja Spass machen...


    Gruss

    nothing runs like an ant

  • ..... Ein 2 Zylindermotor hat ein sehr gutes Bremsmoment, wenn Du den Gashahn schliesst, der 4 Zylinder rollt eher....


    Oder anders formuliert: Wenn man den Gashahn mal spontan loslaesst, kann man auch schon fast ins Lenkrad beissen.... etwas geschwindigkeitsabhaenig :winking_face: Bremsmoment... ja ja

    nothing runs like an ant

  • 2 Zylinder ist etwas ruppiger zu fahren, hat tendentiell grössere Lastwechsel und vibriert etwas stärker, kerniger, bollernder Sound.
    4 Zylinder drehen ruhiger und höher, sind eher sanfter zu fahren, "summender" bis kreischender Sound.


    2 Zylinder entwickeln bei tieferen Drehzahlen schon höheres Drehmoment und sind zudem in den unteren Gängen meist kürzer übersetzt als 4 Zyl. mit gleichem Hubraum. Das bedeutet, dass der 2er dem 4er subjektiv untenraus haushoch überlegen ist. Ist objektiv gesehen allerdings bei weitem nicht so krass :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

  • Also jetzt ohni gross ufs technische i zgah..


    Ich han mit nem Reihe 4 Zylinder agfange und fahre jetzt en V2 (Zylinder).


    Ich han d Erfahrig gmacht das dä V2 es einiges bessers Gfühl i dä Gas- und Kuppligshand bruucht.


    Ebe genau wäge dene zwei Pünkt wo dä Eric und dä Boo erwähnt händ!


    Uf dä eine Siite bremst dä V2 relativ stark wenn abem Gas gahsch und uf dä andere Siite gaht aber au brutal öppis wenns Gas ufmachsch :grinning_face_with_smiling_eyes: Das heisst wenn du ned en relativ feinfühligi Gashand häsch oder ned güebt bisch isches wahrschindlich am Afang weniger es fahre sondern es umegeruckle! Will du s Gas ufmachsch, denn machter en Satz nach vorne, denn verschricksch, machsch s Gas wieder zue und er bremst stark ab.. Verstahsch was ich meine? Dazue chunnt das dä V2 i ganz tüüfe Drehzahle ned so ruhig lauft wie en Reihe 4er, also wenn du zB ufem Platz d Manöverprüefig machsch muesch du mit dä Kupplig immer chlie mitschaffe um dä Motor ruhig z bhalte.


    So isches zumindescht bi minere Superduke, weiss ned ob die es speziells Exemplar vo dä V2 Gattig isch oder ob das bi allne so isch :smiling_face:


    Ich find dä Reihe 4er Motor isch eher Afänger geignet.. Ebe willer wie dä Boo seit ruhiger lauft und viel sanfter zum fahre isch!



    Däfür hätten V2 meh Charakter, tönt besser, gaht wie ebefalls dä Boo scho erwähnt hät i dä tüüfere Drehzahle scho ab.. Kurzum, mir persönlich macht dä V2 viel mehr freud! :grinning_squinting_face:


    Aber die Geschmäcker sind verschieden und das isch au guet so :thumbup:

  • er müässt jo eh zerst zwei johr drosslet umefahre, und dötte isch der unterschied nid so gross dass es so extrem würd uffalle wia bandit beschriebe hät! :grinning_squinting_face: bsunder simmer jo eh im klinere hubrumberich! :winking_face:

  • Stimmt, daser muss drossled fahre und vielleicht ned grad mit emene 1000er V2 afangt hani ned bedacht :grinning_squinting_face:




    Denk mal binere drosslete 650er SV wäred d V2 Merkmal würklich ned so "schlimm".. :winking_face:

  • Oke glaubs hans jez ungefähr begriffe :grinning_squinting_face:


    V2=> Motorbremse / Power vo une ufe / Bollige Sound / nicht so hohe Drehzahl / unruhig


    V4=> Lauft ruhig / Power ab hohe Drehzahl / Sound kreischend


    Richtig so ?



    Denn muess/tuet mer ja de V4 immer voll hoch jage bim fahre?:?:


    De sound naja bim viertakter halt nöt sooo beruschend :neutral_face:



    Und was heisst unruhig ? mueni denn bide niedrige drehzahle immer mit de kupplig spiele odr wie ?

    If nothing goes right go left :neo:


  • Denn muess/tuet mer ja de V4 immer voll hoch jage bim fahre?:?:


    Eigentlich nit, dreha selta über 6000U/Min. Lauft knuag vo una ussa, und im normala Strossa Verkehr im 2. bis in da Begrenzer, isch da Check weg !! Sötens den grad blöderwies knipsa...

  • Ich und au dä Monobeton händ vo nem Reihe 4 Zylinder Motor gredet..


    Vielleicht lieg ich jetzt au falsch.. Aber ich glaube s normale sind entweder V Motore (http://de.wikipedia.org/wiki/V-Motor) mit 2 Zylinder und Reihe Motore (http://de.wikipedia.org/wiki/Reihenmotor) mit 4 Zylinder.. Also sowiet bini eigentlich na ziemlich sicher.


    Aber.. Gits denn au Reihe 2 Zylinder Töff? Glaub V4 Töff gits ganz vereinzelt, aber das sind eher usnahme oder?



    Und ja zumindescht bi minere 1000er V2 Superduke muss ich i dä tüüfe Drehzahle immer mit dä Kupplig spiele bim Manöveriere..
    Aber wie dä Mädu obe gseit hät chans sehr guet sie dases binere chlinere (wie ebe zB Suzuki SV650) Maschine wo denn au na drossled isch lang nümme so schlimm isch mitem geruckle.

  • Also viertakter sind mol alli "moderneri" töffs.
    Und wia dleistig sich entfalltet kummt nid nur vo dä azahl zylinder druf a. Also so eifach kasch da nid "schublatisiere" . Und du wirsch eh no drosslet am afang müessa fahre und bsundersch bi dä nakedbikes merksch dötte kein grosse unterschied. Es kummt eifach uf dini vorliebene ah und welles töff dir vom handling her am beste passt.
    Und bandit es stimmt, 4 zylinder werdet eigetli nur i reihe baut bi dä töffs und du häsch dboxer bi dä zweizylinder wegesse (bmw) :winking_face:

  • Denn muess/tuet mer ja de V4 immer voll hoch jage bim fahre?


    Wänn die voll Leistig wotsch abrüefe, dänn ja. Aber glaub mer, das muesch uf Schwizer Strasse nur sehr sälte. De Boo hät mir mal am Afang gseit, ich söll bis 80 im 2. Gang fahre und ersch dänn schalte. Das han ich dänn au behärzigt und es isch scho geil, wie die 650er Bandit dänn beschlünigt. De facto chasch bis 120 im 2. Gang bevor bim Tourezähler is Rote chunsch. Und de Sound isch dänn rächt agressiv. Nur hät mir dänn de Fahrlehrer fascht de Chopf abgrisse. Zerscht hät er nur gmeint, min Töff heb dänn 6 Gäng und won ich druf nöd reagiert hat hät er gmeint, also er begrif nöd, warum ich in en Kurs chöm, wän ich beratigstresittänt sig :winking_face:


    Dänn han ich agfange nidertouriger z'fahre und plötzlich han ich gmerkt, dass ich so viel schnäller i d'Kurve chan, will wänn ich hochtourig dri gang und dänn nur ganz wenig Gas gibe, dänn hauts mich us de Linie. Und zum us de Kurve use beschlünige hät das Ding immer no gnueg Power. Natürlich chamer das no steigere und perfektioniere. Aber für de Momänt längts.

  • Hohi drezahlene sind bi drosselti töffs eh nid würkli es thema, dänn öpe ab der hälfti vo der max, drezahl grift drossle durre und der motor "wott" nümä würkli uadreie.

  • Aber.. Gits denn au Reihe 2 Zylinder Töff?


    Die gibt es durchaus, z. Bsp die Honda NC 700, um ein aktuelles Beispiel zu nennen.
    Oder auch die alten Yamaha Superteneres sind Reihenzweizylinder.