und viel Spass im Forum.
wieder en neue ;)
-
-
-
usw., heisst, ich schlüss mich de vorschrieber ah ... und lüt für e tour gfindsch immer, muesch höchstend ziit und ort vom start säge, s'ander reglet sich denn vo eleige, nach asicht vo planigsfritze hald chli chaotisch, na asicht vo andere eifach spassig
*duck und wegrenn*
-
usw., heisst, ich schlüss mich de vorschrieber ah ... und lüt für e tour gfindsch immer, muesch höchstend ziit und ort vom start säge, s'ander reglet sich denn vo eleige, nach asicht vo planigsfritze hald chli chaotisch, na asicht vo andere eifach spassig
*duck und wegrenn*
...eigentli langed au es "chunnt öpper mit mir go fahre morn?"
-
Dass isch denn steigerigsform
-
na asicht vo andere eifach spassig
Also, ich weiss nöd, obs de Doppel-D und de Chnusti no so spassig finded -
hehe, ich weiss es
-
Herzlichst und viel Spass hier im Forum und vor allem mit Deiner Honda
-
-
Viel Spass do im Forum und mit Töff!
-
d töff-saison fangt jez ah??
was häsch denn du di letschte 2 mönet gmacht?
anyway, herzlich wilkomme da im forum
Kenn leider nöd wörkli Persone direkt us de Töff Szence wo met mer ab und zue wörded go fahre. Und eis uf Ego go umemötte findi ned so luschtig , drum hani au nach 1 Jahr erst 1400 km gmacht
-
schön, dass ihr mich all so nett begrüßet
@ Yvory... Ja ech werd dä met em L umefahre.. isch ja nid so schlimm oder ?? ha nume s'billet fürs Auto (inkl 125)gha..
sobalt ech min töff ha und ehn behersche werdi mich be euch meldä
-
Willkommen im Forum!
Da ich auch neu bin und unter der Woche auch in der Region Bremgarten unterwegs bin, können wir gerne mal zusammen eine Tour machen!
Liaba Gruass
-
@ mathi91 und Yvory: Ich han au no s L und chume au us dä Nöchi. Wär also au ab und zue debi für e Rundi.
..eifach melde... -
und man kann sehr wohl allein durch die gegend düsen.
das macht auch freude und man fährt viel mehr.
-