wieder en neue ;)

  • :welcome: und viel Spass im Forum.

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • :welcome: usw., heisst, ich schlüss mich de vorschrieber ah ... und lüt für e tour gfindsch immer, muesch höchstend ziit und ort vom start säge, s'ander reglet sich denn vo eleige, nach asicht vo planigsfritze hald chli chaotisch, na asicht vo andere eifach spassig :grinning_squinting_face:


    *duck und wegrenn*

  • :welcome: usw., heisst, ich schlüss mich de vorschrieber ah ... und lüt für e tour gfindsch immer, muesch höchstend ziit und ort vom start säge, s'ander reglet sich denn vo eleige, nach asicht vo planigsfritze hald chli chaotisch, na asicht vo andere eifach spassig :grinning_squinting_face:


    *duck und wegrenn*



    ...eigentli langed au es "chunnt öpper mit mir go fahre morn?" :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Herzlichst :welcome: und viel Spass hier im Forum und vor allem mit Deiner Honda :thumbsup:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos



  • Kenn leider nöd wörkli Persone direkt us de Töff Szence wo met mer ab und zue wörded go fahre. Und eis uf Ego go umemötte findi ned so luschtig , drum hani au nach 1 Jahr erst 1400 km gmacht :sleeping:

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • schön, dass ihr mich all so nett begrüßet :smiling_face:


    @ Yvory... Ja ech werd dä met em L umefahre.. isch ja nid so schlimm oder ?? :grinning_squinting_face: ha nume s'billet fürs Auto (inkl 125)gha..


    sobalt ech min töff ha und ehn behersche werdi mich be euch meldä :smiling_face:

    "Der Verstand ist auf der Welt am gerechtesten verteilt.
    Jeder ist nämlich überzeugt davon, genug davon zu haben."

  • Willkommen im Forum!


    Da ich auch neu bin und unter der Woche auch in der Region Bremgarten unterwegs bin, können wir gerne mal zusammen eine Tour machen!


    Liaba Gruass

    Beschleunigung ist, wenn die Tränen der Ergriffenheit waagrecht zum Ohr hin abfliessen ... :grinning_squinting_face:

  • @ mathi91 und Yvory: Ich han au no s L und chume au us dä Nöchi. Wär also au ab und zue debi für e Rundi. :smiling_face:
    ..eifach melde...