wieder en neue ;)

  • Salüü zeme.. würkli lässigs Forum:thumbsup:



    Min name esch Mathias chumä vo Jonen, da isch idä nöchi vo Bremgarte und bin 21gi



    Ich bin früener 50ccm und 125er gfahre, jetzt bin ich adä grosse Prüefig und ha mer gester en Honda CBR 600 FA kauft. Ig muess no zwei wuche wärte und denn gahts los :smiling_face: Ich hoffe ich finde hie im Forum lüt wo mit mir toure fahret da ich lieber met lüt unterwegs bi..


    wär cool

    "Der Verstand ist auf der Welt am gerechtesten verteilt.
    Jeder ist nämlich überzeugt davon, genug davon zu haben."

  • :welcome: au vo mer. Wohne au ide nöchi vo Bremgarte AG aber uf die ander site richtig Bade :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Für en spontani chlini Usfahrt wäri au debi, meld di wenn de Chlapf hesch :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Fahrsch demfall mitem L denn ume?

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • :welcome: hier im Forum und mega viel Spass!!!


    LG :girl:

    :girl: Motorradfahren ist die wildeste Spielart einer friedlichen Seele. :girl:

  • Überfluetig vo dene Neuling momentan he he, nei nei herzlich :welcome: und viel Spass do. Mir freue uns immr widr uff neui Lüüt

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Überfluetig vo dene Neuling momentan he he, nei nei herzlich :welcome: und viel Spass do. Mir freue uns immr widr uff neui Lüüt



    Töffsaison fangt ah und es zieht halt emmer meh lüt uf d Strass. Me weiss ebe was guet isch :thumbup:

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • :welcome: to our Forum

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.


  • Töffsaison fangt ah und es zieht halt emmer meh lüt uf d Strass. Me weiss ebe was guet isch :thumbup:


    d töff-saison fangt jez ah?? 8o


    was häsch denn du di letschte 2 mönet gmacht? :öm:






    anyway, herzlich wilkomme da im forum :smiling_face: :welcome:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: