Anfängerin ;-)

  • Hallo Zusammen


    Wie Ihr sieht, bin ich neu im Forum. Ich bin 25 Jahre alt und komme aus der Zentralschweiz. Motorradfahren fasziniert mich schon lange, allerdings habe ich mit 14 Jahren nur ein Töffli besessen. Nach meiner 2-järigen Rollerkarriere bin ich dann auf ein Auto umgestiegen. Seit Jahren jedoch nimmt mich ein Freund auf kleinere oder grössere Touren mit.


    Nun habe ich beschlossen, dass ich ab nächstem Jahr selber Motorrad fahren möchte. Mein Traum...eine Harley Davidson Sportster 883...


    Ich erhoffe mir von diesem Forum viele Erfahrungsberichte, u.a. auch von Neulenkern (mit 'ner Harley).


    Grüsse aus der Zentralschweiz, Momo

  • sali und herzlich willkomme da! :welcome:


    und da sinds ganz lieb, au mit lüüt wo dä töff um d kurve träged am afang :winking_face: vilich gseht mer sich ja denn mal ufere tour...

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • :welcome: do bi üs und viel spass :thumbup: viel harley-fahranfänger hämmer nid do (isch halt kei typischens anfängerbike :winking_face: ), aber bei allfällige froge ka dir sicher gholfe werde :thumbsup:

  • Hani äbe scho vo velne ghört, dass en Harley ned grad ideal esch för Afänger :upside_down_face: Aber mer gfallets. Ech werde das scho schaffe. Wo ein Wille, da ein Weg :winking_face:


    Ech due secher mol sälber chli s Forum durchforschte, velecht geds jo scho en Bitrag, wo mer helft...ond söscht frogi denn halt, be ned sones Schüchs :winking_face:


    Ond wär weiss, velecht gset mer sech jo scho gli mol uf de Stross...momentan hocki no hende droff...nöchscht Johr de...

  • mit "kei typisches afängerbike" hani aber eher gmeint, wil dia verglichswiis relativ tür sind, drüm wirds wenig afänger geh mitere harley :winking_face: aber prüafig isch au mitere harley machbar :thumbup:

  • Hehe Zentralscheizer... oder no besser Luzerner an die Macht! :grinning_squinting_face:


    Es :welcome: au vom Exil-Luzerner :face_with_tongue:

    :nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

  • Wer het dech de is Exil gscheckt? xD


    D Steuer-Situation i de Zentralschwiiz :grinning_squinting_face: - Ne quatsch hed sech eifach zuefällig ergäh, dass ech jetzt halt grad näbem bzw. umringt vom Kanton Luzern wohne :winking_face:

    :nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

  • mit "kei typisches afängerbike" hani aber eher gmeint, wil dia verglichswiis relativ tür sind, drüm wirds wenig afänger geh mitere harley :winking_face: aber prüafig isch au mitere harley machbar :thumbup:


    send jo au nömme so tüür wie au scho...abgseh devo geb ech mech för die erschte paar Johr metere Sportster zfrede. Ond neu muess sie definitiv au ned si :winking_face:


  • D Steuer-Situation i de Zentralschwiiz :grinning_squinting_face: - Ne quatsch hed sech eifach zuefällig ergäh, dass ech jetzt halt grad näbem bzw. umringt vom Kanton Luzern wohne :winking_face:


    Küssnacht --> Exil???


    de ben ech jo vor e paar Johr in Buonas fascht Nochberi gse. Hed mi aber doch weder zrogg uf Lozärn zoge...

  • Herzlich Willkomme da im Forum!


    Harley findi geil. Git bi mier sicher au mal eini, aber zersch mal usem Rowdy-Alter use cho^^


    Wenn mal Frag hesch, wo hie ned wiiter chunsch --> Harley-Forum Schweiz oder HDForum


    Sind gueti Fore.


    Gruess sm510r


    Ps: NIDWALDNER sind das gelbe vom Ei :grinning_squinting_face:

    Husqvarna - Loud pipes save lives!