Anfängerin ;-)

• Küssnacht --> Exil???

de ben ech jo vor e paar Johr in Buonas fascht Nochberi gse. Hed mi aber doch weder zrogg uf Lozärn zoge...

Alles usserhalb vo Stadt bzw. Agglo Luzern esch es Exil... dö ghört au s Hinterland dezue :face_with_tongue:

Buonas esch schön, aber ech stells mer vom ÖV före Usgang etc. echli Mühesam vor :grinning_squinting_face: - Jäää aber nenei du, vor 2 Johr han ech no in Adligenswil gwohnt, denn wäremer doch ned Nochbere gsii :winking_face:

:nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

• Hallo Momo

also ich bin ein Neulenker mit Harley :winking_face:
    Genauer eine HD Sportster 1200 C.

Damit habe ich Grundkurs, Manöverprüfung und Fahrprüfung gemacht. Ist alles problemlos machbar.

Gruss Miphos

I`m a cowboy
    on a steel horse i ride, im wanted dead or alive.....

• Hehe Zentralscheizer... oder no besser Luzerner an die Macht! :grinning_squinting_face:

Es :welcome: au vom Exil-Luzerner :face_with_tongue:

:welcome: wiiblichi verstärkig isch immer guet :grinning_squinting_face: und do kunts gar nid drufa was für e bike :grinning_squinting_face: schliesslich sind mir töfffahrer jo ei gmeinschaft :grinning_squinting_face::smiling_face:

viel spass uf de stross und hofentli net johr den uf de tour :grinning_squinting_face:

hehe zersch sind d'oschtschwiizer ko den, zürcher, berner, argauer und ez zentralschwiizer :winking_face: wird doch immer besser niemot ah die macht eifach ei gmeinschaft! :grinning_squinting_face:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Hallo Momo

also ich bin ein Neulenker mit Harley :winking_face:
    Genauer eine HD Sportster 1200 C.

Damit habe ich Grundkurs, Manöverprüfung und Fahrprüfung gemacht. Ist alles problemlos machbar.

Gruss Miphos

Hallo Miphos

Mer esch mol gseit worde, dass die neuere Harleys nömme so empfählenswärt send. Wenni mech rechtig erennere, wäg de Brämse. Ech tendiere momentan zo so einere

http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeu…/w/an501382703/

Optisch wörd mer allerdings die besser gfalle

http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeu…/w/an501407557/

:welcome: wiiblichi verstärkig isch immer guet :grinning_squinting_face: und do kunts gar nid drufa was für e bike :grinning_squinting_face: schliesslich sind mir töfffahrer jo ei gmeinschaft :grinning_squinting_face: :smiling_face:

viel spass uf de stross und hofentli net johr den uf de tour :grinning_squinting_face:

hehe zersch sind d'oschtschwiizer ko den, zürcher, berner, argauer und ez zentralschwiizer :winking_face: wird doch immer besser niemot ah die macht eifach ei gmeinschaft! :grinning_squinting_face:

Und wer hat's erfunden? (s Forum, ned Ricola) :smiling_face:

Das Johr gset mer mech glaub meh a Biker Partys als uf de Stross :smiling_face_with_sunglasses:

• :welcome: wiiblichi verstärkig isch immer guet :D...
    ...da kann nur zustimmen!!!!!!!!!

LG und viel Spass hier :girl:

:girl: Motorradfahren ist die wildeste Spielart einer friedlichen Seele. :girl:

• :welcome: au vo mer =)

http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/…/w/an501382703/

hihi de mitem Itusch gegen Porsche Boxter/911 fendi geil :grinning_face_with_smiling_eyes: Obwohl ich gege de NEU Boxter nüt chan säge :smiling_face_with_sunglasses: geili Maschine

I wör spöter, ide mittlere Jahre au gern mal en Harley wele bsitze, s feelig mueni eifach mal gspürt ha mit somene Teil en usglassi Tour z mache , secher ganz andersch als met emene Naked Bike :thumbup:

Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

• Herzlich :welcome: im Forum

und viel Spass :thumbsup:

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

• :welcome: und viel Spass do!

Hareley isch schön. Nid ganz günstig und eventuell nid dr perfektischt Töff für d Prüefig, aber machbar isch fasch aues!

Viel spass uf dr Stross und im Forum.

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

• Ciao
    hier im Forum. Viel Spass
    Super wahl des Motorrad....die 883 ist ein Absolutes Hammer Motorrad.

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil: