Anfängerin ;-)

  • Küssnacht --> Exil???


    de ben ech jo vor e paar Johr in Buonas fascht Nochberi gse. Hed mi aber doch weder zrogg uf Lozärn zoge...



    Alles usserhalb vo Stadt bzw. Agglo Luzern esch es Exil... dö ghört au s Hinterland dezue :face_with_tongue:


    Buonas esch schön, aber ech stells mer vom ÖV före Usgang etc. echli Mühesam vor :grinning_squinting_face: - Jäää aber nenei du, vor 2 Johr han ech no in Adligenswil gwohnt, denn wäremer doch ned Nochbere gsii :winking_face:

    :nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

  • Hallo Momo


    also ich bin ein Neulenker mit Harley :winking_face:
    Genauer eine HD Sportster 1200 C.


    Damit habe ich Grundkurs, Manöverprüfung und Fahrprüfung gemacht. Ist alles problemlos machbar.


    Gruss Miphos

    I`m a cowboy
    on a steel horse i ride, im wanted dead or alive.....

  • Hehe Zentralscheizer... oder no besser Luzerner an die Macht! :grinning_squinting_face:


    Es :welcome: au vom Exil-Luzerner :face_with_tongue:


    :welcome: wiiblichi verstärkig isch immer guet :grinning_squinting_face: und do kunts gar nid drufa was für e bike :grinning_squinting_face: schliesslich sind mir töfffahrer jo ei gmeinschaft :grinning_squinting_face::smiling_face:


    viel spass uf de stross und hofentli net johr den uf de tour :grinning_squinting_face:


    hehe zersch sind d'oschtschwiizer ko den, zürcher, berner, argauer und ez zentralschwiizer :winking_face: wird doch immer besser niemot ah die macht eifach ei gmeinschaft! :grinning_squinting_face:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:


  • Hallo Miphos


    Mer esch mol gseit worde, dass die neuere Harleys nömme so empfählenswärt send. Wenni mech rechtig erennere, wäg de Brämse. Ech tendiere momentan zo so einere


    http://auto.ricardo.ch/kaufen/…tster-cust/w/an501382703/


    Optisch wörd mer allerdings die besser gfalle


    http://auto.ricardo.ch/kaufen/…tster-iron/w/an501407557/






    :welcome: wiiblichi verstärkig isch immer guet :grinning_squinting_face: und do kunts gar nid drufa was für e bike :grinning_squinting_face: schliesslich sind mir töfffahrer jo ei gmeinschaft :grinning_squinting_face: :smiling_face:


    viel spass uf de stross und hofentli net johr den uf de tour :grinning_squinting_face:


    hehe zersch sind d'oschtschwiizer ko den, zürcher, berner, argauer und ez zentralschwiizer :winking_face: wird doch immer besser niemot ah die macht eifach ei gmeinschaft! :grinning_squinting_face:


    Und wer hat's erfunden? (s Forum, ned Ricola) :smiling_face:


    Das Johr gset mer mech glaub meh a Biker Partys als uf de Stross :smiling_face_with_sunglasses:

  • :welcome: wiiblichi verstärkig isch immer guet :D...
    ...da kann nur zustimmen!!!!!!!!!



    LG und viel Spass hier :girl:

    :girl: Motorradfahren ist die wildeste Spielart einer friedlichen Seele. :girl:

  • :welcome: au vo mer =)


    http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/…/w/an501382703/

    hihi de mitem Itusch gegen Porsche Boxter/911 fendi geil :grinning_face_with_smiling_eyes: Obwohl ich gege de NEU Boxter nüt chan säge :smiling_face_with_sunglasses: geili Maschine


    I wör spöter, ide mittlere Jahre au gern mal en Harley wele bsitze, s feelig mueni eifach mal gspürt ha mit somene Teil en usglassi Tour z mache , secher ganz andersch als met emene Naked Bike :thumbup:

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • Herzlich :welcome: im Forum


    und viel Spass :thumbsup:

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • :welcome: und viel Spass do!


    Hareley isch schön. Nid ganz günstig und eventuell nid dr perfektischt Töff für d Prüefig, aber machbar isch fasch aues!


    Viel spass uf dr Stross und im Forum.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • Ciao
    hier im Forum. Viel Spass
    Super wahl des Motorrad....die 883 ist ein Absolutes Hammer Motorrad.

    Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil: