isle of man tt 3d - closer to the edge

  • falls es no niemerd gmerkt het... ab em 7.6. i de kinos...


    AH9hWH3e7pU


    villicht interessierts ja öperd...


    :grinning_squinting_face:

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Cooler Film :grinning_squinting_face: 2x auf Movie.... geguckt, bevor er da auf unerklärliche Weise gelöscht wurde. Super onboard Rennscennen drinn.. Genial, aber Guy Martin ist schon ein komischer Vogel, wenigstens hat ... ........

  • ja das scho... aber trotzdem, surround 26798.1, 3d, popcorn umeschmeisse usw... :grinning_squinting_face: isch scho nöd s gliiche...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Yepp, chonnt neu in 3D id Kinos, aber weiss öpper i wellne Kinos er lauft. Glaube ebe de chonnt ned öberall....


    P.S. Wie cha mer so öppis nome of dütsch luege??

  • De Film gits uf Blue Ray und DVD.


    Chunt all pot im TV das mer en scho cha chaufe..

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • Geiler Film, han i au vor 2 Mönet zum erschte Mol agluegt ka.


    Alles Psychopathe, vorallem wenn sie en Interview gend und über die Lüüt rede, wo uff de Strecki gstorbe sind. The Show must go on, es wird nicht langsamer :grinning_squinting_face: Ziemlich Krass hehe

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • P.S. Wie cha mer so öppis nome of dütsch luege??


    wia Yvory, gseiht hät, dvd oder BR hole (hani au so gmacht), dänn wenn dä guy sini schnorre ufmacht, verstoht ma eh nur bahnhof :grinning_squinting_face:

  • Also ich schaue eigentlich alle Filme auf Englisch und wenn möglich ohne Untertitel, aber bei dem Film habe ich zu mindestends 80% Untertitel gelesen. Da versteht man selbst als guter Englischsprecher kein Wort.


    Der Film ist aber sehr geil, super Rennaufnahmen dabei. Nur die Art von Guy Martin irritiert etwas, aber genau das macht ihn aus und darum hoffe ich auch für einen Sieg für ihn dieses Jahr.