• das gsehd iergend wei us als würd em de töff grad siitwärts abschwirre...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    das gsehd iergend wei us als würd em de töff grad siitwärts abschwirre...


    also wän ich uf sin blick gange, chund de usenere linkskurve use und gaht zimli extrem ine rechtskurve..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Hallo Zämä!


    Ich würd sägä, dä hinterlot grad än schönä Strich uf dä Strecki und macht än Powerslide.


    I dä MotoGP gsehts amigs ziemli ähnlich us und wär dä Garry McCoy (Slide King) anno dazumal uf dä 500-er Maschine dur d'Kurvä slide gseh hät...


    Gruss René

    Gute Fahrt und Obacht

  • gseht geil us


    de chunnt schono gsund us. be dem muener eifach gägestüre de chunnt sitewärts


    fendi aber geiks beld


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hehehe, ez s'Gas zuemache und er hät en seeeehr schöne lange Flug :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jo dä flug wär den scho lang und schön aber noch jedem flug chunt än Ufprall 8o

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • lol sägemal... was sind den ihr für töffahrer....


    das isch en "DRIFT" er driftet nur grad id kurve ie,
    so chame schön ängi kurve näää...


    und wenners im griff hett, und so gseeter au uus, gheit de sicher nöd uf de latz... :face_with_rolling_eyes:


    Aproppo im Supermoto mached das all soo, mittem yogurtbächer isches eifach chli schwirigär...

  • Jo äbä went dä Joghurtbecher aber mit vollihschlag ufämä Drift häsch, törf den nüüt me passiärä...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Man beachte: Blinker und Spiegel sind noch dran, Lampe ist nicht abgeklebt und es sind reine Strassenreifen drauf.


    Es gibt eigentlich nur 2 Möglichkeiten: entweder es handelt sich um einen Stunt (die Spuhren am Boden scheinen von mehreren Durchgängen zu zeugen, z.b. gleich hinter dem Hinterreifen) von einem der weiss was er macht - oder eine Sekunde später gibt's den Mega-Abflug. Etwas erstaunt doch, dass er das Motorrad anscheinend auf den Schleifern abstützt - das wird extrem brenzlig wieder hinzubekommen.


    Da man nicht weiss wo genau der Fotograph steht, kann der Blickwinkel extrem täuschen, denn auf dem Foto sieht es so aus als ob das Hinterrad bereits das Vorderrad überholt hätte - und dab bekommt man auf trockener Strasse kaum mehr ohne Abgang hin (irgendwo ist die Strecke ja auch zu Ende).


    Nettes Foto - mal sehen was meine Rennstreckenkollegen dazu meinen.


    Marc

  • nume mal so als idee, wie wärs mit fotomontage... also i gloube scho dases durchus möglech isch so ume z'heize.... aber me chönnt es pic vu eim ir schreglag nä (inkl. töff) und me mues eifach nume dr iischlagwinkel vum vorderrad änderä..... und einigi veränderige am typ.... und das ganze no miteme schöne hindergrund.... i bi ja itz nid sooo dr expert i so bearbeitigssache, aber wenn da e profi am wärk isch wär weiss......... und schüsch eifach e geili sou :winking_face: