Suzuki Gsx-r 600 Drosslungskabel

  • btw. wo, wenn und mit welem verastalter gahsch ufd pischte? Ich sött au no chli öppis bueche :grinning_squinting_face:

    uff ha mer da au no kei gedanke gmacht haha

  • Mit andere worte es gaht der vor allem um de Schalter zum uf de Strass chöne offe fahre. Hani scho dänkt...


    Ehrlich währt am längsten Dave :winking_face: . Guet mir isch ja gliich, isch diis Risiko.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • isch immer vorteilhaft so en schalter zha aber eigtlich wetti demit uf rennstrecki aber dasis im alltag ned würd benuze chani ned garantiere :winking_face:

  • Mit andere worte es gaht der vor allem um de Schalter zum uf de Strass chöne offe fahre. Hani scho dänkt...


    Ehrlich währt am längsten Dave :winking_face: . Guet mir isch ja gliich, isch diis Risiko.


    Erwischt :grinning_squinting_face:


    Ja nun, wenn guet i de Kurve liggsch wirsch sowiso nit viel merke, mit 34 PS isch me amigs au genau glich schnell gse hehe, grad us ziehts den scho andersch, wünsch dir viel Glück und en unfallfreii Fahrt

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Schlitzohr :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Has doch vermuetet. Pass eifach uf wenns di mol filtzet de esch Game Over, eifach im henderchopf phalte. Unfallfreie fahrt

    :troll: Legenbär