Suzuki Gsx-r 600 Drosslungskabel

  • Also NACH so einer Rumschnippelei kannst davon ausgehen, dass dir kein Mech weiterhelfen wird und das wieder geradebiegt. Neues Steuergerät und fertig.
    Gibt übrigens aus Deutschland ganz günstige Entdrosselungs-Kits für ziemlich jedes Modell.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • S Problem isch, dass en Suzuki Mech nur dörf s'Stürgrät tusche. Und d'Frankonia heuscht um die 700 Stutz defür, aber nur im Itusch fürs alte. Da de Dave aber nur für d'Rennstrecki wot entdrossle, müesst er s alti Stürgrät bhalte, das heisst dänn total um die 1400 Stutz. Ich finde ja das Vorgehe vo de Frankonia au denäbed, aber was wotsch. Denn muesch halt kei Sugi chaufe. Und jetzt hät de Dave halt gläse, es gieng au mit Dureschnide vo eim einzige Kabel. Han ich damals au gläse, aber für mich isch das vo allem Afang a e Verarschig gsi. Drum han ichs si gla.

  • Gibt übrigens aus Deutschland ganz günstige Entdrosselungs-Kits für ziemlich jedes Modell.


    Han nur welle ergänze: Isch nur für d'Renni legal. Uf d'Strass döfsch demit nöd.

  • Selbstverständlich. Das Kappen des Kabels aber auch :winking_face:


    P.S.: Es wäre das schwarz-weisse Kabel (Pin Nr. 19) gewesen :face_with_tongue:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Also ech fende wenn mer sech scho de "Luxus" leiste wet uf d rennstrecki zgo de settmer sech en zwöitmaschene ahschaffe ond ombaue för das. Söst hesch doch emmer dä klinsch ond s ombaue brucht emmer zit ond arbet..

    :troll: Legenbär

  • Ups, ja nun, hätte ja sein können das es das gleiche Kabel wäre wie bei der K6 Version (war definitiv ein braunes Kabel und es gab zwei von denen, braum - weiss und ganz braun glaube ich)


    Ja jetzt weisch wenigschtens, ich han damals au zerscht 4 falschi Kabels gschnitte ka und min Mech den au nomol zwei hehe, het nacheme Baschtlerei usgse abr janun, kasch den au no es knöpfli montiere loh wo kasch per Knopfdruck drosslig use ne und widr ine. Isch natürlich illegal und verliersch Betriebserlaubnis für Fahrzüg.....

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Also ech fende wenn mer sech scho de "Luxus" leiste wet uf d rennstrecki zgo de settmer sech en zwöitmaschene ahschaffe ond ombaue för das. Söst hesch doch emmer dä klinsch ond s ombaue brucht emmer zit ond arbet..



    Ich fahre au mit minere Strassemaschine uf de Rennstrecki. Für die max. 2x pro Jahr lohnt sich das eifach ned e Rennmaschine z chaufe.
    Und de Abstrich in Sache Spassfaktor isch vllt 5%, de Rundeziiteverluscht vllt au öppe 5%. Na und? De Finanzielli Abstrich für en Rennhobel wär da düüüütlich grösser.
    Mer mues nöd immer entweder ganz oder gar nöd. Es gaht au im Mittelmass, halt mit allne nötige Konsequenze.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • asoo nur zur info de töff lauft ha kabel ganz normal weder zamme gsteckt


    und ich wett au kei renntöff kaufe


    ich wett min töff eifach mitnem schalter uf und zue droslle wens mer passt aber haputsächlich weni uf strecki gone

  • Selbstverständlich. Das Kappen des Kabels aber auch :winking_face:


    P.S.: Es wäre das schwarz-weisse Kabel (Pin Nr. 19) gewesen :face_with_tongue:

    io vom grosse oder chline stecker ?


    ich ha kei pin nr gse

  • Vom chliine Stecker. Pin Nr. mit Bild wär i de Aleitig vom Stürgrät, was aber nimmi aa ned hesch.


    Aber nomal als Tipp: los ned uf mich. Hans au nur us em Gixxerforum. Mach kei Seich, chauf es neus Stüürgrät (bzw. au ned wenn er wider suuber lauft) und laas denn vo eim mache wo druus chunt. Söttigi Basteleie anere 15'000-fränkige Maschine sind eifach ned vernünftig. Wenn, denn würis mit ere zuesätzliche Steckverbindig/Schalter mache laa. Isch aber wie gseit au im Nachhinein illegal, selbst wenn de Schalter uf drosslet bliibt.


    Und wäg em lache: Sorry, ich chan scho verstah dass es i dinere Situation mega ärgerlich isch.
    Aber us de Distanz betrachtet isch es eifach en Brüller. Wennd das ines paar Jahr dine Kollege verzellsch lached er eu en Schranz :grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Hehe ja irgendwo isch es scho luschtig. Abr e neues Stüürgräät z kaufe find i scho zimli übertribe. Wie gseit han damals au a minere K6 Drosslig per Knopfdruck use gno und für so öbbis muess me nit würkli über CHF 1000.- usge wenn eifach eis Kabel kasch dureschnide, Abr wie gseit, wenn den machsch es uff di eigene Gfahr, wie gseit Betriebserlaubnis isch den Pfutsch damit und do interessierts niemerts ob das für Rennstrecki baue loh hesch odr nit, uff de Stross isch es illegal.


    Am schlimmschte Fall kasch ja die falschi Kabel widr zämme tue, gseht e chli verbaschtelt us abr ändert überhaupt nüt dra, dass den Maschine irgendwie schlechter lauft odr nit.... Es isch alles den wie vorhert...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • hhmm los sie sueche en mech wos macht


    nei chaufe doch keis neus stürgrät wenn er ganz normal lauft la die 2 kabel weder zamme löte vom mech und abisoliere

  • btw. wo, wenn und mit welem verastalter gahsch ufd pischte? Ich sött au no chli öppis bueche :grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur