Hallo zusammen
cha mer öper helfe gone gli uf Pischte und mues usefinde welles kabel underm Sizt bi minere Suzuki Gsx-r 600 k4
zur endrosslig führt ??
Lg Dave
Hallo zusammen
cha mer öper helfe gone gli uf Pischte und mues usefinde welles kabel underm Sizt bi minere Suzuki Gsx-r 600 k4
zur endrosslig führt ??
Lg Dave
Hoi
Also bi K4 weiss i nit, ob die au elektronisch drosslet sind, ich han damals K6 ka und dört isch es d brune Kabel gse... Du söttsch 2 bruni Kabel ha wenn Pech hesch abr welles vo dene isch weiss i den au nümme
Mol die isch au Elektronisch
ha de sizt weg gno aber da chumt keine mensch drus welles kabel trenne
Hesch abr 2 bruni kabel odr nur eins? Das sötts den si
Verdamtt has sturgreat usegno und zerscht brun schwarze kabel dure gschnitte versuecht gar num agange de brune genau sgliche weder
Gröhl
Gröhl
hihihi Boo
ia ned so hilfriech
Also guut
So wie es mir ist musst du ein neues Steuergerät haben... ABER ich bin mir ueberhaupt nicht sicher...
Glaube aber da war auch etwas mit einem Kabel *hmm* *murmel*
Schniid doch mal s gäl-grüene Kabel dure. Und wenn das ned funzt s pinkige. Irgendeinisch wirsch scho Glück ha.
Ja du bisch mir eine, du. Da seit dir en hilfriche Typ, es sei es bruns Kabel, eventuell heigs aber zwöi und dänn wüsser au nöd witer. Und du gasch ane, verschidsch es schwarzbruns Kabel und wunderisch dich, dass s'Töffli nüme startet. Han fast s'Gfühl, mer söti dir e Taschelampe schicke.
neii schnide kei kabels me ab
io uberall statt es isch es schwarz bruns kabel aber wies usgseht doch ned weiss au ned witer
Mol en blödi frog wieso gosch ned zom Mech wenns ned gnau weisch? s werd türer wenn s ganze stürigsgrät verschnette hesch ond nüd meh fonktioniert?
ia sproblem isch ned jede mech macht da aso suzuki sowieso ned ha vorher mitnem Töffmech telefnoiert und ia er hegi au kei schaltplan fürd suzuki nur vertretig hegi das aber er luegt ob er öpis usefindet
Wie wärs mit einem Suzuki-Mechaniker? Daran herumgebastelt wurde ja nun zur Genüge.