Kaufempfählig zunere 125ccm :)

  • Wenn du ein 125er kaufen willst, dann empfehle ich dir den YZF125. Der CBR125 ist sehr träge finde ich und der YZF125 ist sportlicher :winking_face: Der Yamaha ist Optisch auch grösser. Von 0-100 gehts recht zügig für nur 15PS, aber ab 100 wirds mühsam wenns leicht bergauf geht auf der Autobahn. Den 125er habe ich nur zum Cruisen und spass haben. Wenn ich schnell fahren will, dann fahre ich mit meinem 250PS Imrpeza :grinning_squinting_face:

  • Wenn du ein 125er kaufen willst, dann empfehle ich dir den YZF125. Der CBR125 ist sehr träge finde ich und der YZF125 ist sportlicher :winking_face: Der Yamaha ist Optisch auch grösser. Von 0-100 gehts recht zügig für nur 15PS, aber ab 100 wirds mühsam wenns leicht bergauf geht auf der Autobahn. Den 125er habe ich nur zum Cruisen und spass haben. Wenn ich schnell fahren will, dann fahre ich mit meinem 250PS Imrpeza :grinning_squinting_face:


    Die YZF125 ist jedoch recht teuer, fast so teuer wie eine grosse Maschine. Was sagst du zum Honda CBF 125?

  • Ja der YZF125 ist recht teuer :upside_down_face:


    Den CBF125 hatte ich mal als Ersatz Töff als meiner im Service war. In der Stadt läuft er gut, recht zügig. Wenns auf die Autobahn geht, dann wirds sehr sehr mühsam. Ein Kolleg ist mir mit seinem CBR125 davon gefahren. Den CBF125 würde ich dir nicht empfehlen, dann lieber den CBR125 :winking_face:

  • Ja der YZF125 ist recht teuer :upside_down_face:


    Den CBF125 hatte ich mal als Ersatz Töff als meiner im Service war. In der Stadt läuft er gut, recht zügig. Wenns auf die Autobahn geht, dann wirds sehr sehr mühsam. Ein Kolleg ist mir mit seinem CBR125 davon gefahren. Den CBF125 würde ich dir nicht empfehlen, dann lieber den CBR125 :winking_face:


    auf dem CBR bin ich gesessen, da wird man mit grosser Wahrscheinlichkeit nach etwa einer Stunde Rückenschmerzen bekommen.


    MfG

  • Bei den Sportler bekommt bei allen Rückenschmerzen über. Bein CBF125 eher weniger, man recht aufrecht darauf. Zum in die Schule fahren oder kleine touren machen geht der CBF schon.

  • Mach kei grosses Theater us de Prüefig :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Due A beschränkt beaträge, fahr mit dinere 125er und kauf der eini. nach dene max. 2 Johr lehnsch der en Töff us wo für Prüefig zueglaa isch us, und machsch d Prüefig. Dänn döfsch fahre mit was du wotsch.


    En Service anerer 125er zum verglich zunere 600er wird imfall au nid soo heftigi unterschid mit sich bringe. D Stundesätz blibed vom Mechaniker glich, obs ez e 125er oder e 600er wär isch egal.


    I bi früeher au fasch abem Stüehli gheit woni mini TZR 50 damals im Service gha han inkl. neue Hinterreife mit 1'000 stutz....


    Tipp also: Mach A-, fahr mit em 125er. Mach Prüefige mit enere gmietete Maschine wo zueglah isch ( i dere Zit chasch der Fahrpraxis aschaffe) und mach di A Prüefig und denn hesch Rueh und muesch di nid kümmere mit welem Töff du iz döfsch fahre oder nid.


    Vom Pris här wirds nämli kei grossi unterschid ge zu de A1 und de Grosse, nur d Fahrlektione werded 12 Stunde verlangt und be de A1, 8 Stunde.


    De Lernfahruswis wo du döfsch 2 johr mitem Lööli fahre choschet dich genau glich 80Franke. Du wirsch also nur 4 Fahrlektione vo dere Usbildig müesse meh zahle und wie gseit, für das hesch 2 Jahr zit.

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • Prislich isch e grosse aber dütlich türrer als e 125ccm.


    Ha momentan eine im Blick vo nit mol 2000Fr. und e 500ccm oder 600ccm koschtet mind. 3500fr.
    Als Schüler isch das sehr viel.


    MfG

  • Mach was für dich am besten passt. Da du nicht darauf aus bist allzu gross auf Tour zu gehen und die Maschine hauptsächlich für den Schulweg und Freizeiaktivitäten benutzen willst, sehe ich keinen Grund wieso eine 125er da nicht ausreichen soll. Immerhin bist du noch Schüler und ohne festes Einkommen würde ich von einer grossen Maschine abraten. In zwei Jahren kann sich eine Menge verändern.


    Greetz
    TDM-Guy

  • Düend bitte rechtig läse was ich gschrebe han.


    I ha gseit er chan doch sini 125er chaufe, das isch gar kei Sach. Er chan aber grad vo Afang ah d'A beschränkt afordere und eifach für die Kürs i dere Zit en grösseri Maschine dezue miete. Im Alltag chaner sini 125er fahre und nach dene 2 Jahr für Prüefig holt er sich namal vo öberem oder mietet en grössere wo für Prüefig zueglah isch.

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • Yvory: Mein Beitrag war jetzt nicht als Konter zu deinem gedacht. Ich stelle es nur in Frage, dass jeder Zweite der bei einer Kaufempfehlung für eine 125er Maschine antwortet gleich noch versucht dem Suchenden den A-Schein aufzuschwatzen.

  • Düend bitte rechtig läse was ich gschrebe han.


    I ha gseit er chan doch sini 125er chaufe, das isch gar kei Sach. Er chan aber grad vo Afang ah d'A beschränkt afordere und eifach für die Kürs i dere Zit en grösseri Maschine dezue miete. Im Alltag chaner sini 125er fahre und nach dene 2 Jahr für Prüefig holt er sich namal vo öberem oder mietet en grössere wo für Prüefig zueglah isch.


    Stell ich mir abr au schwierig vor, nur mit Miete durch Priefig z ko. Ich mein en grösseri Maschine wird sich schlussendli andersch verhalte, au psychisch wird me sich unsichr fühle und de Expert wird au no hinte druff hocke. Do miesst er jo mehrmols en Töff go miete, was abr au zuesätzlich koschte verursacht und jedesmol Kaution hinterloh und es ka den au öbbis passiere. Guet wär natürli, wenn öbber sin Döff würd uslehne (ich persönlich würd min Döff nit uslehne i sonere Situation).


    Abr ja sichr e Variante...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • :winking_face:
    Also ebbe, ich wird e 125ccm kaufe, will ich halt, wie de "TDM-Guy" gseit het, no Schüeler bi und kei Ikomme ha.
    E Döff miete stell ich mir no relativ schwierig vor. Erschtens muessi d Mieti zahle und denne immer wieder mol demit zfahre isch au nit so guet, wie scho gseit worde isch verhaltet dä sich andersch als e 50ccm ode 125ccm.


    Mi frog isch no: Het öbr e CBf 125ccm und ka devo brichte ? :thumbsup:

  • i wür dir e YZF-R 125 empfehle, isch bequem, kasch au über längeri tourä fahre, has selber vieli mol gmacht, brucht wenig moscht und git super occ. lug nu mol uf ricardo.ch, motorradhandel.ch oder motoscout24.ch

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • hol der doch än Honda NSR. Gfindsch im netz ganz viel günstigi Agebot und es isch eifach es super Bike für dä start (ond vorallem en 2takter :love: )
    also ich ha numä gueti erfahrige gmacht met dem bike.. abgseh devo das ech dä Töff zwoi mal uf sitä gleit ha ;(



    z.B http://auto.ricardo.ch/kaufen/…-nsr-125-r/w/an681467948/



    lg mathi

    "Der Verstand ist auf der Welt am gerechtesten verteilt.
    Jeder ist nämlich überzeugt davon, genug davon zu haben."