Kaufempfählig zunere 125ccm :)

  • Wieso warte? Es isch eso, ha momentan no e 50ccm und wird am 14.6 d Priefig mit däm fertig mache. Denne verkaufi dä (ha scho 2 Interessänte) und kauf denne e neue (125ccm).


    Wie meinsch das mit "Muesch doch die A1 beschränkt gar nöd ablege. Holsch der en A- Schi und guet isch." ?


    MfG :grinning_squinting_face:

  • Du sagtest, dass du zuerst die A1 beschränkt Prüfung machen musst mit dem heutigen 50erli und dann keine Lust hättest, gerade noch die A beschränkt Prüfung zu machen. Ich meine, das musst du gar nicht. Du holst dir einfach einen neuen Lehrnfahrausweis Kategorie A- (das sind die auf 25kW beschränkten grossen Töffs), machst die fehlenden Grundkurstage und gut ist. Dann kannst du deinen Roller sofort verkaufen und dir eine A- Maschine zulegen. Aber du musst es letztlich selber wissen. Ich mache jetzt den Mund zu.

  • Also wenni am 14.6 d A1 fertig mach, muessi nur e Grundkurstag mache und ka mitere grosse drosslete Maschine umefahre?


    Mfg

  • Und die Grundschulung wird im Umfang von 6 Stunden sogar angerechnet


    Ah, schon erledigt.


    Unerledigt, nein, du bist sogar weiter, du hast eine A beschränkt Maschine unter Deinem Arsch!

  • Und die Grundschulung wird im Umfang von 6 Stunden sogar angerechnet


    Ah, schon erledigt.


    Unerledigt, nein, du bist sogar weiter, du hast eine A beschränkt Maschine unter Deinem Arsch!


    Ich mein dodemit, vor her hani gseit , dassi nomol 3 priefige mache muess
     Manöverprüfung: 15 Minuten
     Prüfung 1 und 2, praktisches Fahren im Verkehr: 37 Minuten
     Prüfung 3, praktisches Fahren im Verkehr: 52 Minuten


    vo de MFK BL site.


    Das hani vorhär scho mol gschriebe.


    Das mitem A beschränkt weiss ich :winking_face:

  • Nei, LimmatTiger, es sind kei Spätfolge vo Schweizerhalle, bestimmt nöd, dänk nöd mal dra :grinning_squinting_face:

  • BS oder BL isch eh unwichtig


    wennd A beschränkt Lernfahruswiis lösisch, sparsch der einisch de ganz Prüefigskarsumpel und hesch eh en besere Töff.


    Wieso spar ich das Ganze? Ha jo scho alles user praktischi Priefig. Wenn i z.b. imene Johr oder 2 s A1 beschränkt mache will muessi jo au "nur" 6 Grundkursstunde" und die drei Priefige mache. Oder seh ich das falsch? :upside_down_face: