Kaufempfählig zunere 125ccm :)

  • ok, eben wie gesagt, hatte erst ein Malaguti 50ccm also ist das nicht viel zu erwarten :winking_face:
    laut Fahrzeugschein hat der 5,8kW im inet steht jedoch nirgends mehr als 3kW :upside_down_face:


    Für mich sieht der Varadero eher so nacheme Döff us für lüt wo VIEL Toure fahre, ich würd vilicht ab und zue mol e Tour fahre...


    Gits keini Naked Bikes in de 125 ccm wo ungefähr 2000Fr. koschte?

  • Aso ech wörd jo bemene 125er zomene SuMo griefe. Grad wenn en Täglech bruchsch för id Schuel etc. ond au be jedere Witterig etc. wetsch fahre.


    Ech han ben frühener en Yamaha DT 125 mit Super-Motard Umbau gfahre (sprich kürzers Schutzbläch ond Excel-Fälge met Strasse-Bereifig) ond das esch es genials Töffli gsii för id Schuel etc. Absolut umproblematisch, bringsch immer zom laufe dank em Kickstarter, chasch guet au be scheiss Wätter omefahre, hed för es 125erli ordentlech Dampf (deför halt ned so High-Speed) ond au met dem chasch ordentlech om d Kurve düüse. Aso ech han ämu en heide Spass gha met dem ond ben s ganze Johr be jeglicher Witterig met dem unterwägs gsii :face_with_tongue:


    Falls di das wörd interessiere... de obe erwähnti Töff stod au emmer no be mer i de Garage welli bes jetzt z fuul gsi ben ne z verkaufe. Wär denn söscht allefalls sehr günstig abzgäh... mues aber einiges dra gmacht wärde well er scho lang usglöst ond näme gfahre worde esch. Chasch di jo be mer mälde wenn wiiteri Details wotsch.


    Cheers


    Brembo

    :nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

  • Öppis möchti no hinzuefüäge: ich würd d'A25 prüäfig mache, so chasch nach 2 jahr din uswiis ihschicke u uf A lah umschriebe. de chasch alli töffe fahre. bedingt aber dass du für d'A25 prüäfig en töff hesch wo meh als 11kw het. diä 125er 4-takter hei leider nume 11kw. mit dene chasch ke A25 prüäfig mache. würd heisse, müässtisch für d'prüäfig en grössere uslehne. ich würd mi eigetli nid emol uf 125ccm beschränke. mit 18ni chöntisch alles mögliche fahre bis 25kw - sofern A25 beahtreit hesch :winking_face: wüsst aber grad kes naked bike ir untere hubruumklass...


    Kurzi suechi uf Motoscout24:
    http://www.motoscout24.ch/Sear…rom=125&kwfrom=20&kwto=30


    Gruess
    Sadinsky



    PS:
    Wegem optische, ich find sie gseht eigetli rächt ahsehnlich us... aber ja, isch halt scho gschmacksach :winking_face:
    mir gfallt z'ältere design besser
    http://images03.olx.fr/ui/1/23/47/7791647_1.jpg
    als das neuere:
    http://www.motorcyclespecs.co.…a%20RS125%2006%20%202.jpg


    Vor aprilia gits no es modell namens Tuono - ou eher gschmacksach:
    https://www.google.ch/search?q…&sei=dU-7T4D6LMKDOpiFkJsK



    PPS:
    Wegem Probefahre: gang am beschte zumene Aprilia verträter u frag ihm, ob du eh probefahrt chöntisch mache...
    u süsch, ich schaffe z'basel am flughafe, wohne aber ca. 75km wiiter wäg... bi schönem wätter chönti ja mal verbi cho :winking_face:

    5 Mal editiert, zuletzt von Sadinsky84 ()

  • Yamaha DT 125


    irgendwie gfalle rm so Motocross nit eso :winking_face:
    aber messi fürs Agebot :smiling_face:
    oder so öbis seht für mi au no so nach Naked bike us :winking_face:
    [Blockierte Grafik: http://www.pt-powertower.de/triggerx.jpg] das wär e generic trigger x 125 (lut google)



    Das mit de A25 wär no e obtion, jedoch kenni niemer wo e 125ccm mir für e längeri Zit chönt zu verfiegig stelle, miesst die jo kennelerne, umefahre, und denne die drei(?) Priefige mache.

  • Aso för meeech gsed so öpis ned noch Naked us sondern noch SuMo :grinning_squinting_face:


    Wösche der vell Spass und Erfolg be de Entscheidigsfindig... wörd der aber glaub au empfähle grad s A beschränkt z mache. Wenns das be mer damals scho gäh hätti wär das definitiv de Way to go gsi :winking_face:


    Oder wartisch nochli zue bes is Militär muesch ond machsch dete s normale A... denn chasch der nocher direkt öpis grössers kaufe :smiling_face:

    :nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

  • Schweizer7


    Ich würd do als Laie au sage, dass das sicherlich kei Nacked Bike isch sondern ender e SuMo. Abr ich mein de CBR 125er gseht scho fascht wie e Naked Bike us, wil er halt au en schwache Motor het und zimli klei usgseht. I wüsst nit obs so richtigi Naked Bikes a la Z750 i dere Kategorie git, ich bezwifle das e chli.


    Und jo irgendwo isch es e koschtefrog halt. Ich mein klar lohnt sich en 125er z hole und mit dem ummezfahre, abr den muesch ihn glich verkaufe und für die grossi Priefig e grösseri Maschine hole, was den au Geld wird koschte, und den muesch glich a die Prüefig ane. Abr ich kas scho nachvollziehe dass nit willsch warte. Ich hätt halt eher gseit, legsch nomol 1500 druff und holsch dir irgendwie en 25KW Döff, dört hesch halt chli me Uswahl, wil alles drosse kasch.

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • also :smiling_face: das wägem Döffbild isch e SuMo, ha kurz nochgluegt öb ihr wirklich das meinet wo ich mein und ha dä denne grad gseh, aber ebbe, find dä niene Occasion.


    Bi vorhär no bim Honda Händler gsi und chli d Sache agluegt, es het de CBR 125 kah und de CBF und ich muess sage, ufem CBR hani e bitz e krume Rucke miesse mache und das macht mir chli Sorge wenni bitz länger fahr. Ufem CBF isches eigentlich rächt guet gsi, nur gfallt mir die "grusigi" Schnauze vorne nit eso :winking_face: Jedoch wirdi mi wohl für de CBF entscheide und ha scho e paar im gratis-inserate und ricardo.ch gseh. Fahre hani beidi leider nit könne...


    Inserat sin zum Bispiel die do:
    http://auto.ricardo.ch/kaufen/…-m-strasse/w/an677850684/
    http://www.gratis-inserate.ch/anzeige/motorrad/26256930/</a>
    http://www.gratis-inserate.ch/anzeige/motorrad/25725623/</a>


    Was meinde dir? Het öbr eini oder eini ka und könnt chli drüber brichte? :smiling_face:


    MfG

  • I bi ou am Ciko sire Meinig.
    Bi mir ischs (wie bi äuä de meischte Lüt uf dere Wäut) gliich, i ha nid Unsumme vo Gäut zum usgää..
    Schlussemänt hesch eifach meh vomene grosse Töff wo uf 25kw drosslet isch.


    Bi mir isch ou lang d Überzügig im Chopf gsi es 125erli z choufe, bi ou diversi go aluege, aber schlussändlech het mi der Kolleg überzügt, gra diräkt e chline grösseri Maschine z hole..




    Sit letscht Wuche hani jez mini GS500 und i würd se nümme häregä :love: :grinning_squinting_face:


    Grad hüt bini mitem Kolleg es Obe-Tüürli go mache, de heimer mou üsi Töff ustuuschet.. Är het e 125er und es isch eifach scho fasch schad, was me sich loht lo entgo :winking_face:


    Klar schlussändlech ischs immer no dini Entscheidig, aber los dir doch nomou düre Chopf lo go.. :smiling_face:

    Wenn dir das Leben eine Zitrone schenkt, dann frag' nach Salz und Tequilla! :prost:

  • Es isch ebbe so, ich kei Luscht no witeri Sache miesse zmache momentan, Autopriefig wär au no e Möglichkeit.


    Wie lange geht das etwa, bis ich die 25kW beschränkt abegeschlossen habe? Also wie lange geht das normalerweise, hab eben noch Schule daneben...



    MfG

  • Muesch ein halbe Tag meh Grundkurs mache, de Räscht isch glich.

  • Gebe nun auch noch meinen Senf dazu als 'alter Motorrad-Hase' :grinning_squinting_face:
    Wäre es nur der Weg zur Arbeit, würde ein billiger Roller den Anforderungen gerecht.... aber Du möchtest ja Motorrad fahren :winking_face:
    Ein 125er für den Weg zur Arbeit und dann und wann ne kleine Runde im Flachland ist okay, willst Du aber mit Deinen Kumpels oder UNS auf Tour, so geht dem kleinen Gerät halt sehr schnell die Puste aus..... der Spassfaktor kommt einfach zu kurz, einen Pass hoch mit 60 bis bestenfalls 80 km/h.... kannst Du Dir sicher selbst vorstellen....
    Wenn Du schon die Möglichkeit hast, eine erwachsene Drosselversion zu fahren, so mache dies auch und nehme den kleinen zusätzlichen Aufwand auf Dich. Es lohnt sich :!:
    Ich musste seinerzeit die zwei Jahre mit 125ern überbrücken (war gerade der allererste Jahrgang) und wäre froh gewesen, hätte es die heutige Regelung schon gegeben. Okay, mangelnde Leistung wurde einfach durch Übermut und Leichtsinn kompensiert :thumbsup:
    Überlege Dir die Sache gut....
    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Also wägem A1 beschränkt, irgendwie hanni nit so Luscht im Juni d A1 normal abzschliesse und denne grad nomol witr mache und für A1 beschränkt mache... in de neggschte 2 -3 Joh gangi no in d Schuel, dass isch sicher. Und mit Toure... ha mitem 50ccm no keini gmcht, will d Kollege fascht alli e Roller hän... so e "kleini" würd mi scho reize, aber ha jo niemer :winking_face: mit euch... ihr hän jo alli grösseri Maschine und denne bini sone "Brämser".


    Das wär grad das Top Angebot für mi :winking_face:
    Aber muess no warte -.-


    :grinning_squinting_face:

  • Muesch doch die A1 beschränkt gar nöd ablege. Holsch der en A- Schi und guet isch. Und i de Kurve bisch glich schnäll. Nur bim Beschlünige uf de Grade und us de Kurve use, da machsch eventuel Zweite. Aber so was ich ghört han, hängt d'Amy c-tech mit ihrem A- no mänge andere ab i de Kurve. Aber ebe, vom ghöresäge, lehrt mer Lüge. Viellicht chans ja eine bestätige.

  • Muesch doch die A1 beschränkt gar nöd ablege. Holsch der en A- Schi und guet isch. Und i de Kurve bisch glich schnäll. Nur bim Beschlünige uf de Grade und us de Kurve use, da machsch eventuel Zweite. Aber so was ich ghört han, hängt d'Amy c-tech mit ihrem A- no mänge andere ab i de Kurve. Aber ebe, vom ghöresäge, lehrt mer Lüge. Viellicht chans ja eine bestätige.


    Hätti nächscht wuche chöne mache, wenni am wuchenend gange wär :face_with_tongue: