Sali zäme us Basel

  • hali halo
    Ich möcht mi do demit vorstelle und mini Gründ zur amäldig offelege :smiling_face:


    Also zu mir: Ich bi letscht Donnschtig 18 Johr alt worde und gang no in d Schuel (Gym). In de Freizit spieli Fuessball und fahr gärn mit minere Malaguti NKD50 ume^^


    Wieso ich mi do amäld: Da ich jetzt 18 bi und im Juni mini A1 Priefig abschliesse wird (hoffentlich^^) möcht ich vom 50ccm ufe 125ccm umstiege. Ha scho e paar agluegt, bis jetzt nur im inet. z.B. e Honda CBR 125 R oder au e Honda xl Verdasco...


    Aber mini genaue vorstellige vom Döff schribi lieber no nöime andersch do ihne :winking_face:


    Ich hoff ihr könnet mir hälfe :grinning_squinting_face:


    E griessli us Basel :thumbsup:

  • hoi schweizer7 :welcome: do im forum


    wieso stiegsch nid gad uf die gross um , uf A- (beschränkt) 25kw?? :winking_face: würsches susch bereue, han zersch de glichi fehler gmacht mit 18 en 125ccm poschtet :winking_face:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • :welcome:


    Schön widr emol en Basler z gse :winking_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Herzlichst :welcome: hier im Forum und viel Spass.
    Was die Wahl des Motorrades betrifft, wirst Du ja bereits bestens beraten..... :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • :welcome:


    Viel Spass uf dr Stross und im Forum.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • Moin, und :welcome:


    du hast ja noch Zeit und wirst schon das richtige finden....

    Grüße, Michel


    Was sich nicht umbauen lässt ist kaputt!