Moto GP am 6. Juni en Mugello

• Also nor e mol so en verröckti idee. Wörd iergend öpper metcho met de töff of mugello? s problem esch, dass mer en italie met 125er ned of d autobahn daf. aber mer fahr jo grondsätzlech kei ab.

wer wär de bi?? es wäred (ha leider bes jetzte nor droute of de ab) vo lozärn bes mugello 535km :winking_face_with_tongue: . aso rüdig wiit (gäll millhouse 400km könned mer jo scho).

gruess
    peak

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Yes d'Idee wär dä hammer, aber 6. Juni chan ich genau nöd. *heul* Villicht den nögscht johr oder mol ä anderi Strecki. Schade ich wär huärrä gern mitcho. verdammt...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Weso chasch de ned? Esch huere schad.

Aber he lüt chömed. Send ned so schüch ond schriibed mol! :winking_face:

• Ich wär dänn eher für es Weekend! Dänn chammer am Samschtig abefahre, innere Jugi übernachte und am Sunntig abig wider heifahre! Dänn chammer deht wenigstens no am Abig in usgang oder so! :D:cheers:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Chan nöd wills grad mol zwei Täg vor minärä LAP isch. Das chan ich leider würklich nöd bringä... :winking_face:
    Aber äbä äs andersmol bin ich gern däbi, guät noch dä LAP muäs ich mol no 21 Weeks is Militär, aber den bin ich däbi... :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Iergend wie han ech s gfühl, dass ech es ganz scheissigs johr för die idee usgwehlt ha. tja. de halt em nöchschte johr.

oder heds lüüt wo cho wördet? e lei schiists mi a.

• Ha ou Prüefige und Töff hani denn ou keine :frowning_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• dänn leider no keis stämpfeli im uuswis :winking_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jo guet i mues mi korrigiere, e Töff hani scho. Aber o no keis drzue passends Stempeli :winking_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)