Amy nicht dabei! Bünderland, Sunntig 20.5.12

• puhhh, solang Autobahn fahre :frowning_face:

Abr mir isch grad in Sinn ko, dass i uff Basel fahre wird, bin scho verabredet, abr min Kolleg isch nit eso en zueverlässige, falls das nüt wird, kum ich mit euch, versproche :winking_face:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• hmm naja mir isch das chli viel autobahn :upside_down_face: muess no luege

für mich wärs jo glich witt :winking_face: und han jo de weg au uf mi no uf de tour xD sogar no wiiter, wär schön, musch du aber wüsse :winking_face:

und susch nimsch de töff am samstig uf adliswill und den am suntig is bünderland :winking_face: den hesch au nur no d hälfti vom weg

Ciko, das münd ihr wüsse :winking_face: i würs ez au mol uf mich neh, 1.5h stund ishc no heilig...und musch jo nid gad als dosebahn fahre

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Esch die Raststätt en Bad Ragaz? Wenn jo, denne wird's für mi echli knapp, obwohl die Tour scho sehr verlockend esch. Be ebe am Samschtigobe i de Region Olten-Aarau ond denne werd's huere eng, chli schlofe wär jo be dem Programm au ned schlecht :D.

• Isch aber no a kli frühe zum würkli lustige strecken i GR zfahre, meinsch nid Amy? :winking_face: sc63 hät jo es passende gseit! :face_with_tongue: sobald dänn wieder meh uswichsmöglichkeite ume sind, gohts denn zruck id heimat! :grinning_squinting_face:

• drum gangi au am suntig :winking_face: au wegm schnee kli, uf set jo go. :smiling_face: ka jo nomol luge am sa obig

@sneaky_phil jo das isch die bi bad ragaz

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Ob nur dä schnee es problem isch, im moment häsch sogar um dia mittags ganzi zwei grad ufm flüela, nur so al tip! :winking_face: dä flüela profitiert halt keis bizli vom föhn vo dä nächsti zwei täg :face_with_tongue:

• Vom fahra her isches kei Problem wenn ma nit z früah oder z spot döt dura fahrt, sogar besser als die arma im Schneematsch an da Uffahrtstour :whistling: Nur isch die gwählti Streckafüahrig am meischta WE Blitzer überwacht... und i ha nit Kohla vorig. Apropo Forcola di Livigno isch den au offa... und da Splüga au. :grinning_squinting_face:

• blitzer stöhnt jo immer a dä gliche stell, vo demher keis proble wemmer kennt!;-) aber du kennsch amy nid wa warmi temperaturen agoht! :grinning_squinting_face:

• Zitat

Nur isch die gwählti Streckafüahrig am meischta WE Blitzer überwacht... und i ha nit Kohla vorig.

Seit wann ist ein Blitzer hinreichende Voraussetzung für eine Busse? Oder anders: fahr doch eifach nöd z schnäll;-)

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• fahr doch eifach nöd z schnäll;-)

Boo, jetzt machsch aber en Witz mit mier ?

apropo Amy wie währs nur als bsp. zum Mittagessa nach Livigno ? Bei Zernez einfach links abbiegen Richtung Ofenpass und nach 12 Min. kommt das Tunnel. o.k. kostet glaub 6 oder 7sFr. pro Töff, und dann über da Forcola zruck, mit em reschta vom Berninapass und dann über Silvaplana den Malojapass zum Gelati nach Chiavenna und über den Splügen zurück (die schlimmsten 10% kann man mit einer Umfahrung auch auslassen) was warscheinlich besser währ. Die Anfahrt zum Flüela währ über d Lenzerheid hintenrum au weniger langwillig als uf da Prättigauerstross. Sonst hand iehr ja nur 3 Std. Fahrzit, wenns hoch kunnt...isch natürlich nur an Vorschlag.

2 Mal editiert, zuletzt von SC63 ()

• Manomann... do sinds amol im Bündnerland...und i kann nid :cursing:

• @ SC, wenn scho, dänn aber der maloja vo unä her (also umgekehr wia du vorschlohsch), macht doch viel meh spass! :grinning_squinting_face: