Uffahrts-Tour

  • Und wie lief die Tour? Verhältnisse waren heute ja 1A, bin am Nachmittag auch noch kurz über den Glaubenberg gefahren, da in der Tagesplanung doch noch etwas Zeit frei wurde. :smiling_face:

  • Hey Lüütlis, ich lebe no :grinning_squinting_face:


    Ajajaj, isch jo klar gse dass bi dere Chaostruppe no sich eine het miesse verfahre und de Aschluss verlore het :cursing:


    Ich han uff dem Hügel no chli länger brucht ka zum starte und ha leidr nit gse ob ihr den links odr rechts agfahre sind, ich bi den eifach links und das isch wohl scho falsch gse, wil ich euch den niene me gse han. Den bin i den eifach richtig Luzern gfahre :frowning_face:


    Und susch für das, das es esooo chaotisch agfange het, isch super gse, sind zu 9. gse schlussendli, sötte mir uff jede Fall mol widrhole, hoffe ihr hend nit z lang miesse uff mi warte odr sueche ;(

  • Genau was mer het chöne erwarte. Chaos im Quadrat. Läbed wenixtens no alli?

  • Ciko
    dänn simmer froh bisch guet heicho :grinning_squinting_face:
    sorry gäll.....



    isch aber mega luschtig gsi hüt, super lüüt....mir häts pässlet :thumbsup:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Jojo nur chlie Blech- oder sogar nur Plastikschade... Min Töff isch ned so Schnee tauglich :winking_face:


    Aber hät mega Spass gmacht, bin au dafür das mer das wiederholed und nachdem mer denn mal all 9 binenand gsie sind hanis au nümme so chaotisch gfunde.. Au s fahre isch eigentlich super gange! Zumindescht solang ich na däbi gsie bin, dases dä Ciko verlore händ han ich nümme mitbecho.


    Isch cool gsie, gern mal wieder :thumbup:


    Denn aber ohni Schnee :face_with_tongue:

  • tja, chum bisch du wäg gsi isch halt s chaos dochno usbroche :grinning_squinting_face:



    und ciko... du häsch eifach s pony abgschnitte!!! :grinning_squinting_face: gahts no?

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Meitschi ()

  • ja, wenigschtens dir nöd :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • jop isch voll cool gsie. nur hets am schluss no en drüer geh. nur nid eso wie ich mir en drüer vorstelle. sondern en 3er Crash mit 2 töff und 1 auto.

    wenns mich umbringt, tja denn isch es halt so!

  • Ojeeee was isch denn no passiert? Hets nomol eine vo euch verwütscht odr wie?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • 2 aber ich sege mal so das ganze wird schribed mer besser nonig da drih. het sini gründ. ich denke das isch mal, vorläufig s beste.

    wenns mich umbringt, tja denn isch es halt so!

  • Ui, tönt nöd guet...


    Hoffe es git für niemert grösseri Konsequenze.


    Geschter isch mal wider enTag gsii, wos sogar im BF nöd wahnsinnig lässig gsii isch zum fahre...

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Hoffe mal dä Andere isch ned meh passiert als bi mir :neutral_face:


    Bi mir häts nur en Usrutscher mit vielleicht 10km/h im Schnee gäh. Dä Töff isch umgheit und chlie grutscht.. Meh Ärger als Schade, mal abgseh vo nem Bremsgriff und es paar Chratzer ä dä Plastikteil uf dä Siite!


    Fahre eifach nie meh uf Schnee und susch montieri vorher es paar Stützrädli :smiling_face:

  • Ja sag nüt, isch ärgerlich gse abr zum Glück isch au nit me passiert ussert paar Kratzer.

    Jage nicht, was du nicht töten kannst