Uffahrts-Tour

  • Tu es!


    Also ech legge mech demfall au warm ah, wenns so chalt söll si am morge...

    :roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

  • Hmmmmm...... schaffe au hüt z'nacht :cursing: wenn i uf mag, bin i am 11i in Sarne.....

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Was machet ihr denn dass ihr Nachtschicht hend? Theoretisch miesstet ihr doch au ab de 24.00 frei ha odr nit :confused_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Hehe nit emol Schnee ka uns uffhalte, haha nei nei unsterblich sind mir jo au nit :winking_face:


    Zeig e mol was do plant hesch :face_with_tongue:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Hehe nit emol Schnee ka uns uffhalte, haha nei nei unsterblich sind mir jo au nit :winking_face:


    Zeig e mol was do plant hesch :face_with_tongue:


    Ich versuechs mal, öbs gahd


    Ich uf MapSource und weiss nöd bzw. gahd nöd, direkt azeige. Und PrintSreen zeigt nur viel Pünktli aber kei Ortschafte. Ich versuechs mal chli mit Text:


    Teil 1: Sarnen-Glaubebergpass-Entlebuch-Trubschachen-Blappbach-Eggiwil-Schallenberg-Röthenbach-Chuderhüsi-Steinen-Oberdiesbach-Tamoil Heimberg (ca. 116 km/2 Stund)
    Teil 2: Tamoil Heimberg-Wttenwil-Rüti-Riffenmatt-Schwarzenbühl-Gurnigel-Burgistein-Wattenwil-Amsoldingen-Thun-Sigriswil-]Justistal-Beatenberg-Interlaken-Brienz-Brienzwiler-Brünigpass Südrampe (143 km/ 3 Stunde)
    Teil 3: Brünigpass Südrampe-Brünig-Giswil-Srnersee Westseite-Sarnen-Alpnach-Allweg-Stans-Hergiswil-Kriens Shelltankstelle (53 km/1Stund)


    Dezue chund je nach dem halt no zuefahrt bzw. Strecki Kriens-Sarnen (62 km/1 Stund 10 Minute)


    Alles nach Toureplaner ...

  • Was machet ihr denn dass ihr Nachtschicht hend? Theoretisch miesstet ihr doch au ab de 24.00 frei ha odr nit :confused_face:

    Nebst meinem normalen Job i.S. Hauswartungen (wo eigentlich viel Freiraum vorhanden ist) arbeite ich dann und wann noch in einer Bar, da kann es locker mal früh morgens werden :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • d' Routeplanig tönt guet. :thumbup: da das aber zum Teil zu minere Füraberundi ghört passe ig morn und sueche mir e anderi Tour.


    Es anders Mal viellicht....



    viu Spass u gueti Fahrt


    Role

  • he gahts oi na so viel go schribe wänn ich wäg bin? da muemer ja huere viel nahläse.... andersch müehsam:sironie:


    und ich würd ja gärn jez de ursprünglich fred update, aber ich chume au nümm drus !? :upside_down_face:


    aber wänn ihr eh scho vorher gänd go umechäse, würd denn nid au 12i z sarne gah, wieni ursprünglich plant han?

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • He He He


    Mir sind nunmal e Chaote Truppe, abr den tuesch halt mol Update ;), de Druck wird langsam z hoch hihi


    Hmm i weiss nit, jetzt sind fascht alli eso informiert, dass das ganze am 11i stattfindet :D, do miend ihr jetzt au dure glaub hehe, abr wenigschtens wirds nit 6° den also vo dem her :winking_face:


    Also de Limmat hesch jo scho die Route vorgschlage paar Posts witter obe, das könntsch eigentli grad eso überne. Zit isch mir treffe uns am 9i irgendwo anere Shell Tankstell nebed Mc Donalds in Kriens, und den kömme mir am 11i zu euch

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ja ebä, das isch ja de teil wo mich verwirrt. denn mached ihr am 9ni glaubeberg-schalleberg? :upside_down_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: