Uffahrts-Tour

  • Hmmm gueti Frog, i weiss nit e mol ob de Limmat am 9ni dört wird si :winking_face:


    Ich denke die planti Route gilt ab 11i, odr meinsch Teil 1 isch für uns plant?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ja das isch äbe das wo mi chli verwirrt :grinning_squinting_face:


    und 12 wär ois halt würkli eifach immer no lieber :face_with_tongue:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Nei mir mached am 09.00 rasch Glaubeberg - Entlebuch - Schachen - Schwarzeberg - Kriens und chömed denn uf die 11.00 nach Sarnen ad Tamoil (Isch das die grad une dete wos z Sarne richtig Glaubeberg uegaht?)


    Ich fahr dä Glaubeberg au 2x am Tag, keis Problem isch ja en schöni Strecki :smiling_face:

  • ahaaaa, so isch das :grinning_squinting_face:



    ja dänn isch das tip top. aber ich bin sicher ihr chönd so langsam fahre daser ersch am 12i wider z sarne sind :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Wenn ich mir das so dure liesi wirds langsam echt chlie kompliziert :confused_face:


    Also ich halte mal fescht..


    Dä Ciko, ich, dä Chnuschti und evtl dä Tiger händ am 09.00 z Kriens bim McDonalds / Shell Tankstell abgmacht..


    Und mir treffed s Meitschi und ihri beide Jungs + evtl dä Eric am 12.00 d Sarne bi dä Tamoil Tankstell, das isch die wo grad dete isch womer Richtig Glaubeberg uefahrt.


    Stimmt das sowiit?


    Wobi 12.00 isch echt z spaht, i dene 3h womer denn Ziit händ chömer die Rundi wo ich denkt han fascht 2x fahre -.-

  • das stimmt sowiit und wär für ois perfekt.....

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Ja irgendwenn sötte mir denn au no esse, also die 9er Truppe :smiling_face_with_sunglasses:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Ja ich denke wenn die Andere erscht am 12i wänd cho ässed mir nach eusere Rundi noimed damit mer am 12.00 denn au würklich chönd starte.. Susch chöme mer ja gar nümm zum fahre am Namitag :confused_face:

  • das isch guet, mir chömed sowiso zimli direkt zum zmorge :grinning_squinting_face:


    aber ihr wüssed scho dases nöd am 4i dunkel wird, au wenns hüt gschneit hät? :smiling_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Ja ich find au, also wenn mir en freie Tag hend und s Wetter au schön isch, sötte mir das scho sehr guet usnütze und viel fahre.


    Mir miend jo au nit grossartig öbbis esse, ich ha nur gmeint wil wenn sie am 12i kömmet denk ich werde sie kei Pause ilege und vorhert scho öbbis gesse ha, mir könne au e kurzi Tankstellhalt mache und foode und den witter go düüse :face_with_tongue:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Also in Zuekunft wär e chli meh ordnig scho viel besser.


    Am Boo hani gseid, dass mer am:
    09.00 Uhr in Kriens Shell-Tankstelle ODER
    11:00 Uhr in Sarnen Esso-Tankstelle
    sind.


    Ich bin dervo usgange dass mer am 9ni von Kriens über Rengg Entlebuech Glaubeberg uf Sarne fahred und denn retour über de Glaubeberg Entlebuch richtig Trubschache fahred. Damit mer de Glaubeberg nöd 2x vo de gliiche Siite afahred. Aber wie au immer, bis am 11i schaffed mer das sicher bis nach Sarne.


    Und Meitschi, wenn dini Schlafmütze nöd rechtziitig ufmöged, chönd eus eifach via Thun uf de Schallenberg entgegefahre. :face_with_tongue:

  • ja und denn vom schalleberg wider retour? das machemer glaub nöd. ich fänds toll wenns für oi würd drinnligge no öppis go ässe oder so, will ich han jez mit mine uf di 12i abgmacht. und susch müender dänn halt ällei gah....wasi aber sehr schad fänd.

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Sorry no für die peinlichi Frog, abr ziend ihr irgendwie no Strumpfhose odr so öbbis drunter? Ich wird mit Lederkombi ko, abr letzt Sunntig han i recht khalt ka bi öbbe 13 grad, morn wirds ähnlich si odr...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst