Was heisst denn z churz? Wie lang fahret mir denn? Hoffentli verbring i nit me Zit uff de Autobahn

Uffahrts-Tour
-
-
ohni gurnigel so 3.5 - 4 stund fahrziit, wänn mer dä gurnigel no mache sinds öppe 5 stund. und viel autobahn häsch nöd, uf sarne häsch nur öppe 20 minute vo luzern
-
jo super, könne mir uns den nit chli früener treffe? denn könnte mir doch au irgendwie alli zämme z mittag mache?
-
im prinzip chönnt mer scho, aber s isch halt eifach je früehner desto chälter
-
Jaa mir miend uns jo nit grad am 7ni am morge treffe he he.
Also i wird scho vorher use go, 12i isch mir fascht chli z spot
-
ja was wär denn din vorschlag gsi bezüglich startziit?
-
hmmm so 10ni halb 11i?
EDIT: Ich ka sowiso nit z lang schlofe, ich wird den worschinli scho am 7ni odr am 8i wach si, und denn sicherlich am 10ni losfahre. Abr wenn s euch z kalt isch isch au okey, tue mich den en anderes mol aschliesse
-
mähhähähähä achtung chaos-thread
weisch vo mir us chönnt mer scho früehner gah...aber ich han ja no so zwei ahängsel und die sind nöd so früehufsteher, ich denk vor em 11i z sarne isch nöd machbar für mich....
-
11i tönt doch super
Isch das au für die andere machbar?
Bis jetzt sind jo ich du und Limmat drbi, wer isch no definitiv drbi?
-
jap, du, de limmatchätzli und mir 3. ich hoff es isch machbar. tuens aber sicher no is forum poste. isch das guet so für dich?
-
Sind denn die zwei Ahängsel so unselbschtständig das die ohni dich ned chönd fahre wenn du mal frühner würsch gah? Oder gheisch du vom Töff wenn sie ned däbi sind? Oder häsch Angscht vor eus ohni Sie?
Naja guet dä Tiger isch au en gfürchigi Chatz, vor dem hani au Angscht
Ich luege mal wäge Morn.. Würd mich da im Thread namal melde oder falls es sehr kurzentschlosse würd werde eifach direkt zum Treffpunkt cho.. Z Sarne oder evtl au dete wo s Tigerli und dä Ciko abmached
-
Was muesch den genau luege Bandit, kum doch eifach mit. Wrnn willsch könne mir au friener starte und tiend uns ihne aschliesse ;). Wa muesch überlege, s wetter wird sowiso super
-
mhm
Mer chönnt ja theoretisch am 9ni z Kriens bim McDonalds / Coop Tankstell abmache und denn sowas fahre..
http://www.motoplaner.de/#47.02634,8.29…9918,8.24637&&0
Also mer startet z Kriens, fahred uf Sarne, denn übere Glaubenberg, Entlebuch, obedure uf Schachen, Schwarzeberg und wieder uf Kriens.. Und vo dete denn halt wieder uf Sarne!
Oder mer treffed eus am halbi 11 z Kriens und fahred denn grad direkt uf Sarne und treffed eus mit diesne, mir isches eigentlich relativ egal.. Aber Töfffahre morn passt scho, das stimmtDenn wäre mer am 11.00 ungefähr z Sarne.. S Wetter gseht ja würklich ned so schlecht us :thumbup:
Nur isches am Morge am 9ni glaub erscht sowas um die 6 grad warm
-
Hehe du keis problem, mir sind echti männer, 6° wird uns do au nit könne uffhalte :). Also ich wär drbi. Wer sich uns am 9ni aschliesse möcht ka sich jo melde. Bandit wird uns sicher zum Ziel füere
-
Also ech schliesse mech done au grad no ah....
Wie esch es Bandit ond Ciko, möched ehr jetzt in Kriens bem MC'Donald ab oder wo? (Benn ned so schlössig worde usem Text) -