Uns so kommt es, wie es kommen musste: Eine schmale Strasse, eine nicht mehr ganz taufrische Berner Lenkerin, ein entgegenkommendes Berner Postauto, und schon haben wir den Salat.

Uffahrts-Tour
-
-
Wobei anzumerken ist, dass zwischen dem Autoheck und der Felge noch ein Motorrad war
Auf den Schreck hin mussten wir uns auf dem Brünig stärken und konnten so noch dafür besorgt sein, dass unser Pechvogel des Tages sicher dem Chauffeur für den Heimtransport übergeben wurde.
-
s züribüsi, oisi märlitante!
schön verzellt und gueti uswahl vo de föteli
und ich bin ja gar nöd so viel chlinner als de alex -
puh, glück kha, kein aschiss wäg de fotene
öhm, hed au niemmert gseid, sägsch viel chliner als de Alex das Monster -
Hehe ja schön verzellt.
Mir sind halt nunmal Chaote, do kann alles passiere
Alli betroffeni Döffs schnell repariere loh, wo en Schade gno hend und denn gohts looooooooooooooooooooooos mit Teil 2
-
hetti au nix degege. nur hani hüt au no en nagel im hinterreife gfunde. mal luege wie schnell ich das alles zeme bringe. denn nur scho de reife chostet wieder 150.- und de nimmt mer d versicherig nid ab. naja mala luege wies wiiter gat.
-
Ein Unglück kommt selten alleine.
also meh als en völlig abgfahrne Hinterreife und en alte Bridgestone hani nöd zum abgeh ...
-
hehe han au no es bildli gmach gah hehe
-
also ihr sind jo scho alles chli pechvögel gsi O_o isch jo gad bi es paarne zimli id hose..... meitschi nix passiert??
-
nee de meitschi sch nix passiert. defür hend alli gnueg guet uf sie ufpasst
-
nur uf sie ufpasst??
-
ja, ich han jez 3 chefufpasser
-
Also ahand vo dene Fotene chönnt mer meine es sig meh graucht als Töffgfahre worde :D.
-
Hihi ha au vorhin s gliche denkt, nei nei mir sind au bizz gfahre
-
ehm... ich hans mer ja na überleit obi mi spontan det sell blicke lah.
AAAAAber wenn ich da die Bilder so gseh und vo all dene Unfäll ghör... HmmmmVillicht getrau i mi ja nöchst mal evt.
-