• Hy
    Ich bin 24i und fahr na 50ccm:) , ab negst Jahr hani ä Honda nsr125er.


    Bin dä 'Gross' Brüeder vom pseudOnat.


    Chum vo Embrach, und schaffe sglich wie min Brüeder :grinning_squinting_face:

  • sali sali. vell spass do em forum


    säg mol, du wersch nöchscht johr 25i. hesch der ned öberleid, ofs stva z go ond grad die schwär z beaträge?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Salute, jo würds au so machä wiä dä Paek seit, wiso 125ccm went chasch 1000 ha? :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • :rofl: 50ccm... *g*


    nei seich isch easy.. :winking_face: aber i wür au grad was gröösseres poschte...
    vilich e KTM oder soo :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von ravi
    :rofl: 50ccm... *g*


    nei seich isch easy.. :winking_face: aber i wür au grad was gröösseres poschte...
    vilich e KTM oder soo :grinning_squinting_face:


    KTM *saaaber*:P

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • nö, isch scho vom 50 uf 125ccm krass, dä wottis nöd grad übertribä :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    ktm überlahni am pseudOnat! :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:


    Merci für dä herzlich empfang! :]

  • genau!!! de V|rus heds grafft
    zerscht emal grüesse den irgendwenn e mal kritisiere :grinning_squinting_face:


    au vo mier herzlich willkomme, (han au e 50er :] !!!)

  • Deron mir kritisiäräd nöd, aber ich versprechs er fahrt höchstens 4 Mönät 125ccm den schissts ihn ah. isch aifach so, frog dä Wildcard.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Deron mir kritisiäräd nöd, aber ich versprechs er fahrt höchstens 4 Mönät 125ccm den schissts ihn ah. isch aifach so, frog dä Wildcard.


    Isch asichtssach mit em 125 erli chasch umeblödle und mitere grosse muemer ziemli vorsichtig umgha.. Isch au e Priisfrag und ich fahr lieber 2 jahr 125 und dän hani gnueg chole zäme für e ganz ganz schöni ktm.. :face_with_rolling_eyes:


    OK bin ehrlich bin am spare wie wild dasi next summer mini ktm han :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Nitro
    nö, isch scho vom 50 uf 125ccm krass, dä wottis nöd grad übertribä :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    ktm überlahni am pseudOnat! :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:


    Merci für dä herzlich empfang! :]


    Danke Danke :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • salletti au vo mir :grinning_squinting_face:
    und lass di nöd aazünde :winking_face: schlag eifach zrugg :lol:


    viell spass da im forum grüess monky

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Au es härzlichs Salü vo mir! :smiling_face:
    Ja so ä KTM isch scho öpis schöns... *g*

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!