• au es sali vo mer mues säge met 24gino 50er fahre hut ab i werds ned solang ushalte!


    i fahre au no 50ger met betonig uf NO


    cu Charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    au es sali vo mer mues säge met 24gino 50er fahre hut ab i werds ned solang ushalte!


    i fahre au no 50ger met betonig uf NO


    cu Charlie


    Ich bin au bis 21 50 gfahre :grinning_face_with_smiling_eyes: Es schiesst eim halt scho a dä Nothälfer usw zmache :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hani alles scho gmacht i cha met 18ni gad uf mini ktm setze


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Jo äbä also das mitäm Bike muäs jedä sälber wüssä das isch mir scho klar und ich bin am Ahfang au mol 50'ger gfahrä aber noch zwei johr häts mich andersch ahgschissä darum bin ich mit 18ni 125ccm gfahrä und das hät mich noch 1,5 Johr scho ahgschissä! :winking_face:
    Aber äbä machäd was ihr wönd. Ich han jo mini 1000ccm :smiling_face_with_sunglasses:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Jo äbä also das mitäm Bike muäs jedä sälber wüssä das isch mir scho klar und ich bin am Ahfang au mol 50'ger gfahrä aber noch zwei johr häts mich andersch ahgschissä darum bin ich mit 18ni 125ccm gfahrä und das hät mich noch 1,5 Johr scho ahgschissä! :winking_face:
    Aber äbä machäd was ihr wönd. Ich han jo mini 1000ccm :smiling_face_with_sunglasses:


    Mich hät doch au gots jämerlich agschisse mit em roller umechäse mit 20 !!! :kotz:


    Aber jetzt hani mini 125 und gnüsse da woni han.. Spöter chunt ja au öbis grössers ( KTM *saaaber* ) :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Äbä... und wen öpper no am Sparä isch verstohn ich das doch sowiso, kennäd mir doch alli. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING