grundkurs parkur fahren mit r6

• hallo leute
    ha gester bi dem miesse wetter min erste kurs gha und mir händ mol achli dä parkur ahgluägät klappet eigentlich alles ganz guät bis uf das scheiss 8 zum fahre.
    mini r6 hät än so en geringe ihschlag dasi sie garnäd richtig umebring d.h. ich fahr jo s 8. ganz usse ah. das klappet bi dä erste helfti ganz guät aber wenni den i die 2 helfti vom 8. ihfahre will chumi zwiet use. was chani mache dass sie nöd kippet oder dasi nöd abstoh muä.

• klar isches machbar aber d frog isch wasi falsch mach. will enweder kippt sie halbe oder ich bin zlangsam dasi abstoh muä.

• klar isches machbar aber d frog isch wasi falsch mach. will enweder kippt sie halbe oder ich bin zlangsam dasi abstoh muä.

Ich behaupte mal z langsam und d Blicktechnik wird wohl nonig so stimme.

Isch aber schwär z säge wenn me dich nid gset fahre :winking_face:

• Wilkommen im Club ich hatte gestern den 2ten Kurs bei dem tollen Wetter. Insgesamt 5 Stunden im tollen Regen verbracht :smiling_face:

ich fahre eine zx10r ninja und durfte mich auch schon mit der Acht auseinandersetzen. So eng wie das die Naked Bikes fahren klappt es natürlich nicht, aber mir hat es geholfen meine sitzposition zu verlagern (mich quasi mehr "reinlegen") - einfach immer etwas in die Richtung gerutscht mit dem Hinterteil und das Knie etwas raus. Probleme hab ich vor allem beim rechtslenken, da man halt umgreifen und mehr von oben den Griff packen muss, damit man noch etws gas geben kann.

Werde das auch mal noch üben, aber die Prüfung wahrscheinlich mit einem anderen Bike machen.

• Wennd so langsam fahrsch, dassd abstoh muesch, denn bisch sowieso z langsam :grinning_squinting_face: Suscht halt mit dä Kupplig spiele. Cha da sii, dass ihr am Morge mol bim Bahnhof obe gsii sind mit em Fahrlehrer?
    Mini SMC het au nöd gad dä best Lenkeriischlag, ha s 8i aber a dä Prüefig ohni Problem chöne mache, obwohl is nie güebt han (ganz vergesse :smiling_face_with_sunglasses: )
    Susch chunsch mol uf Oberbürä, denn chönd mer da mol chli üebe :grinning_squinting_face:

#18 / Hornet

• Wennd so langsam fahrsch, dassd abstoh muesch, denn bisch sowieso z langsam :grinning_squinting_face: Suscht halt mit dä Kupplig spiele. Cha da sii, dass ihr am Morge mol bim Bahnhof obe gsii sind mit em Fahrlehrer?
    Mini SMC het au nöd gad dä best Lenkeriischlag, ha s 8i aber a dä Prüefig ohni Problem chöne mache, obwohl is nie güebt han (ganz vergesse :smiling_face_with_sunglasses: )
    Susch chunsch mol uf Oberbürä, denn chönd mer da mol chli üebe :grinning_squinting_face:

do wäri mol däbie. ml gucke ob du mir vielicht helfe chasch

do wäri mol däbie. ml gucke ob du mir vielicht helfe chasch