Grüess usem Solothurnische

  • I wodd doch ou churz es hallihallo id Rundi wärfe :smiling_face:
    Mi Name isch Simon, chume vo Solothurn und wirde demnächscht 20gi.


    I wirde am Samschti mini Pforte zur Töffwäut abhole und de hoffentlech grad iitouche :winking_face:
    Es wird e Suzuki GS 500 F. I bi säuber no nie gfahre, interessiert hets mi jedoch scho lang,aber leider hei die flüssige Mittu nid glängt gha..


    I hoffe dasi do bi euch guet ufghobe bi und vilech s eint oder angere cha erfahre, lehre und de ou grad umsetze :smiling_face:


    liebi grüess
    funnybueb

    Wenn dir das Leben eine Zitrone schenkt, dann frag' nach Salz und Tequilla! :prost:

  • Sali und :welcome: to the club. Wünsche dir viel Vergnügen beim Fahren und hier drinn. Und vor allem eine unfallfreie Saison. Gruss - Kermit

  • :welcome: Deredinge isch jo nid ganz Solothrun.


    hihi


    Viel Spass im Forum und mit dim Sugi

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • Auch von mir ein :welcome: und Viel spass hier...


    Gruss Hausi

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Herzlichst :welcome: und viel Spass hier im Forum und Deiner Sugi :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • :welcome: do bi üs und viel spass mit dinene neue krankheit! :grinning_squinting_face:

  • :welcome: Deredinge isch jo nid ganz Solothrun.



    Jo drum jo ou usem SolothurnISCHE :winking_face:
    Aber uf die 5km chunnts ou nid drufah!


    Danke füu mou :smiling_face_with_sunglasses:

    Wenn dir das Leben eine Zitrone schenkt, dann frag' nach Salz und Tequilla! :prost:

  • au vo mir es herzlichs :welcome: und viel erfolg i de erschte kurve :thumbsup:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • hallo funnybueb


    :welcome: im Forum und viel Spass im Forum

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • Äs :herz: -lichs :welcome: au no vo miir ! :gendergirl:


    Für´s Abholä vo Dinärä Sugi haesch ja definitiv dä falsch Taag uusgwählt, abr ich hoffä, Din Nick wärdi trotzdämm zum Programm au bimm Töff-Fahrä und wärdisch s´Töff-Virus niämeh loos ! :rock:


    Ausoo - viu Värgnüägä bi öis und uf där Schtraass - heb´ Sorg i dä Raengk !


    Di Linggi zum Gruäss - wenigschtäns daas chasch ja scho mal üäbä bi dämm Piss-Waettär ! :))


    Fanny

  • Jo das mitem Abhole isch sone Sach..;) Sie wird mir am Mänti heigstöut.. Es isch grad so chli aues fausch gloffe wo hätt chönne fauschloufe.. ;(
    1. Lehrfahruswiis noni acho
    2. Kolleg wo sie wär heigfahre, wenni der Uswiis noni gha hätt, het sich am Fritig d Bänder grisse
    3. e angere Kolleg wo no chönnt fahre, isch z Dütschland das Weekend


    Drum durets jez no gueti 48h bis si bi mir isch!!!!*heulheul* aber i dörft se jo sowieso noni fahre..xD
    Aber hoffentlech isch am Mänti dä Uswiis im Briefchaschte und de chame jo am Mänti obe grad e chli go usbrobiere!!:D


    Danke für die liebe Wüukommens-Grüess und das mit der lingge zum Gruess.. das chani scho fasch.. ha jo no 2 täg zyt zum das chönne z perfektioniere!! :thumbsup:

    Wenn dir das Leben eine Zitrone schenkt, dann frag' nach Salz und Tequilla! :prost: