Kaufempfehlung Ninja ZX-6R

  • Joa halt die Termine wo de Roger het bin ich debi. Verastalter sind underschiedlich Speer, Zweirad Akademi, Valentino usw, je nach dem Wer grad was abütet
    Portimao wird mit Jerez zäme s Jahreshighlight :love:

  • Also es ist klar was ich mir die Kawa kaufe :winking_face:


    Bin 1.86 gross denke ideal :smiling_face:



    Ja, die Kawa ist sehr sehr interessant..

  • ufpassa z'mugello, huara zielkurva bremst ma gern z'spot :winking_face:

  • ufpassa z'mugello, huara zielkurva bremst ma gern z'spot :winking_face:

    Hä wie jetzt, meinsch die schöön linkskurve zum Ziel anne oder die erschti rechtskuve wemme ussefahrt?
    Ich find die 2 lange rechts linkskuve mit de chline doppelschikane, bevor me uf Start/Ziel chunt de Hammer, ded chasch endlos Schliefe lah. Die erscht rechts isch für das Tempo wome druf het eifach z'eng die wer schöner wenn sie wiit uszoge wär, wie de erscht Teil vo de allarabiata. Und ebe bi dere erschte Bemsed die meischte zfrühe will me da ja zwüsched 260 und 290 drüf het und dur die chli Kuppe gseht me ja nöd ad Kurve anne....a de 10 Kurve, wechsel vom erschte Teil Rabiata in zweite Teil, sind no es paar gradus wils de Kurvewinkel überschätzt hend...aber ich will nöd zviel sege, het da öppe wo me zviel umenant Pläuderled :cursing:

  • Hinihi wet ja eh 600er gse wo 280 usebrungsch :winking_face:

    Stell de vor die hend ded au 1000 uf Strecki lah zum fahre. UNVORSTELLBAR aber wahr und lah de das mal Flüschtere bi dene isch bi 290 nöd fertig
    Gnau lese Chef!! :arsch: :pilot:

  • jo, das mitem z'vill reda gsiahni oh so, mi intressieren eigentli nu zahla (2:08.035) :winking_face: demfall bisch scho mol gsi? rundazit?

  • ja, in meiner galerie, zufällig grad von mugello, brauchst nur drauf klicken